Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

94 Відповідей

Рівень користувача 2

Вже 5-ий день повна лажа із сервісом. У вас працюють доходяги-невдахи чи хто?! 5 довбанних днів Київстар знущається над всіма абонентами!!! Абонплату не фіга не знімає, оператору дозвонитись не можна, гроші летять в нікуди, навіть за дзвінки по Україні, хоча я проплатила пакет 30хв і абонплата знялась тиждень тому. Знову і знову з мене вимагають 200грн за поповнення абонплати, ви там охрєнєли вкрай? Найміть адекватних працівників і дайте своїм клієнтам нормальний сервіс. Такими темпами всі скоро підуть до інших операторів. І поверніть мої гроші!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Cherevach, що стосується тестування…, воно було. Але, на жаль, це не допомогло уникнути проблем з міграцією абонентів в нові ІТ-системи :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Iseg:hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зазвичай нова система повинна проходити обкатку(альфа-тестування) паралельно зі старою на обмеженому переліку номерів. Натомість вирішили зробити на "авось". Останні роки рукожопість стала зовсім очевидною. Постійні глюки системи Мій Київстар, помилкові тарифікації трафіку та помилкове списання коштів стало нормою для Київстару. Напевно теж економлять на висококваліфікованих спеціалістах, так само й як і на операторах коллцентру. Кадровий голод став очевидним навіть сторонньому спостерігачу. Як я вже неодноразово писав, керівництво компанії- некомпетентні менеджери, котрі, крім своїх цифр та графіків, перестали відчувати свого клієнта та персонал.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як це не прикро звучить, але як то кажуть “не лізь в налагоджений механізм”, так ні зробили оновленная, теперь тариф в МК щось с чимось, будимо надіятися що полагодять, а Ви не вибачайтесь то не Ваша провина, треба щоб вибачався той хто зламав це!))

Думаю вони хотіли як краще, якщо почитати про зміни, які принесе оновлення, то абонплата вже не буде зніматись в період з 00:00 до 03:00, а як в жовтих конкурентів, рівно в 00:00 і ймовірно, не буде проблем з резервацією, яка досить піднасрала в репутацію синього гіганта.
Тому, вважаю раціональним, помучитись тиждень заради корисних змін. Але те, як до цього підготувався Київстар, це, звичайно, фейспалм.
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Moonday, розумію, що ситуація геть погана. Ніхто не міг передбачити, що так станеться. Повірте, інженери з розробниками роблять все можливе для відновлення коректної роботи систем.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Як це не прикро звучить, але як то кажуть “не лізь в налагоджений механізм”, так ні зробили оновленная, теперь тариф в МК щось с чимось, будимо надіятися що полагодять, а Ви не вибачайтесь то не Ваша провина, треба щоб вибачався той хто зламав це!))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Євген Володимирович, на жаль, в мене немає остаточної дати :worried:

Але, повірте, інженери роблять все можливе для відновлення роботи мережі та сервісів. Маю надію, що зовсім скоро всі неполадки будуть усунені. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Moonday, розумію, що ситуація геть погана. Ніхто не міг передбачити, що так станеться. Повірте, інженери з розробниками роблять все можливе для відновлення коректної роботи систем.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Не спорю,но до 1 апреля он ещё с последних сил дох,и видимо здох уже конкретно,а я за 2 месяца вперёд ещё проплатил(

Рівень користувача 8
Позначка +3

Панове, де ви були останні роки?
Київстара не стало ще з 2015го, коли змінилась політика компанії і замість кращого якісного оператора ми отримали машину по вижиманню бабла з людей, з купою проблем одразу по всім фронтам - включаючи послугу Домашній Інтернет.

Після того як пішов Литовченко, Київстар мертвий, але не може померти.

Шёл 4 день как Киевстара не стало..

Рівень користувача 1

Коли відновиться нормальна робота Київстар?

Коли завершиться оновлення?!

Рівень користувача 8
Позначка +1

  В МЕНЕ НАСТУПНЕ ПИТАННЯ. за що я плачу гроші ? якщо саме необхідне не працює кошти з моєї кредитної карти зняли а послуги які мали надати не надають. І яким чином вирішувати дане питання якщо з вами не можливо звязатися. В мене старий батько за якого я переживаю і за телефонувати зараз я до нього неможу останім часом він хворіє і уточнити як він себе почуває я зараз не можу щоб у випадку ускладнені його здоровя йому помогти хоча всі послуги я оплатив.

Проводяться роботи, про які заздалегідь повідомлялось, на жаль поки що Київстар все ще штормить. Скористайтесь альтернативними засобами зв’язку.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вчора поповнив рахунок на 278 грн, мало сьогодні зняти 275, але рахунок перевірити неможливо, в твітері написав в личку

Додатки та мій київстар не працюють, дзвоню до товариша - недостатньо коштів. Скажіть як перевірити рахунок? І якщо п оВашій вині щось сталось, хто компенсує???

 

Рівень користувача 1

Вчора поповнив рахунок на 278 грн, мало сьогодні зняти 275, але рахунок перевірити неможливо, в твітері написав в личку

Додатки та мій київстар не працюють, дзвоню до товариша - недостатньо коштів. Скажіть як перевірити рахунок? І якщо п оВашій вині щось сталось, хто компенсує???

Доброго дня. При спробі зробити дзвінок абоненту київстар говорить не достатньо коштів поповніть рахунк. Оплату рахунку я сьогодні здійснив після чого мені прийшло смс підтвердження з нарахуванням мб та хв на інших операторів. Після чого прийшло ще одне смс з вітанням в домашньому регіоні хоча я останій місяць взагалі за межі Львова не виїжав. Перевірка рахунку *112# *111# не працюють мій києвстар додаток не працює при дзвінку на номери 466 і 477 зєднання відбуваєтся звучить недостатньо коштів поповніть рахунок і тишина IVR не працює.

  В МЕНЕ НАСТУПНЕ ПИТАННЯ. за що я плачу гроші ? якщо саме необхідне не працює кошти з моєї кредитної карти зняли а послуги які мали надати не надають. І яким чином вирішувати дане питання якщо з вами не можливо звязатися. В мене старий батько за якого я переживаю і за телефонувати зараз я до нього неможу останім часом він хворіє і уточнити як він себе почуває я зараз не можу щоб у випадку ускладнені його здоровя йому помогти хоча всі послуги я оплатив.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@localhost, приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Почему я могу этого сделать?

Тому що час від часу потрібно читати новини.
 

З 22:00 31 березня до 20:00 1 квітня 2021 року Київстар проводить планові роботи з оновлення IT-систем, щоб покращити обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету».

Під час технічних робіт абонентам будуть доступні всі основні послуги. Дзвінки, мобільний та домашній інтернет, SMS, послуги в роумінгу — працюватимуть у звичайному режимі. Можливі лише тимчасові обмеження при поповненні або перевірці рахунку, управлінні деякими сервісами. Якщо абоненти поповнять рахунок під час оновлення, кошти на балансі відобразяться після закінчення технічних робіт. Орієнтовний час закінчення робіт — 1 квітня 2021 року до 20:00.

Рівень користувача 1

Коментар від отримувача Київстар домашній інтернет: ПРОВЕДЕНИЕ ПЛАТЕЖА ВРЕМЕННО НЕВОЗМОЖНО. ПОВТОРИТЕ ПОПЫТКУ ПОЗЖЕ. Проверьте правильность введенной информации или обратитесь к поставщику услуг.

 

Пытаюсь с Приват24 (Сайт/приложение) оплатить за свой домашний интернет,все введено верно. Логин состоит из 7 цифр.

 

Почему я могу этого сделать?

Відповісти