Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

92 Відповідей

Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Вам фіг вгодиш: то раніше всі стогнали щоб відключили автоматичні платні запити,- взяли відключили. Відключили - починається стогін, щоб включили. Ну йолки палки….:cold_sweat:

Рівень користувача 1

Идут уже девятые, или какие-там сутки без оплаченной услуги. Со счёта сбился уже. Минус три номера и два лицевых счёта короче говоря. Заявка на подключение другого провайдера уже подана.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, такі особливості нових ІТ-систем :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CensoredByUA:sweat:

Рівень користувача 1

Одинадцатые мать его сутки!

Позначка +1

@Xomyak, нові IT-системи є дуже примітивними, і тому менеджери не змогли знайти механізм у тарифікації послуг «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Довірена особа», подібний до колишнього?

Рівень користувача 1

В общем тринадцатые сутки без интернета. Киевстар настолько обделался, что вместо помощи решил заблокировать коментарии на своей страничке. Что-ж будем прославлять!
Начну пожалуй со своих страничек и групп. Потом пойдут общегородские. Затем по нарастающей.
 

 

Рівень користувача 1

Четырнадцатые сутки уже пошли.

Рівень користувача 6
Позначка

@CensoredByUA:disappointed_relieved:

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, шкода, що ви такої думки :disappointed:  В той же час багато хто з абонентів бажав, аби не було платних запитів. Завжди знайдуться ті, кому  будь-які  нововведення не до вподоби :shrug:  

Рівень користувача 1
Позначка

Добрый день! Ситуация следующая...Подключил тариф “Все вместе выгодный” где по акционному предложению мне должна была предоставляться скидка по моему тарифу в размере 50 гривен на протяжении трех месяцев. То есть сам тариф стоит 250 грн./месяц, но по условиям скидки я три раза якобы должен платить по 200 грн./месяц. Все бы хорошо до 1 мая 2021, когда у меня на счету была достаточная сумма для снятия абонплаты (211 гривен), но ночью у меня сняли 10 гривен якобы за пользование мобильным интернетом, при этом сама плата по тарифу с учетом скидки у меня не снялась, то есть скидку в размере 50 гривен мне просто напросто не посчитали, таким образом и обманным путем я вынужден был еще и докинуть себе на счет свои 50 гривен!!! Хотя скидка по тарифу у меня еще была по условиям акции. В бесполезной службе поддержки отвечают шаблонными методами и ничего нового никогда там не узнаешь...Сначала отвечали,что вопрос решится до 05 мая, потом до 15, потом до 31)) Сегодня оператор написал (Існують ситуації підвищеного рівня складності, для вирішення яких потрібно вживати додаткових заходів та залучати технічних фахівців нашої компанії. У зв’язку з цим терміни виконання таких завдань можуть подовжуватись. Прийміть вибачення за незручності.) Так вы там подурели что ли? Сколько я должен еще ожидать? Год? Два? Это ваши косяки вообще-то. Завтра первое число и снова я не смогу воспользоваться своей законной скидкой по тарифу. Почему я должен переплачивать за и так хреновое обслуживание? Почему я должен вам дарить свои заработанные не легким трудом деньги? Кто вы мне такие,чтобы я вас кормил и обеспечивал? В зарубежных странах на вас давно бы уже наложили огромные штрафы за не выполнения условий и возможно лишили бы лицензии за такое халатное и недобросовестное отношение по отношения к абонентам (случай был массовый 1 мая). Я абонент 10 лет и такого отношения не потерплю. Буду везде писать жалобы!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@maloy3383, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через міграції в нові ІТ-системи постраждала велика кількість абонентів, тому питання перетарифікації розглядається досить довго. 

Можу вас запевнити, що кошти, коли були витрачені через відкриті “аварії” будуть повернуті на рахунок. 

ЗІ сторони Спільноти якось вплинути на ситуацію, на жаль, неможливо….

куча послуг не працюють або працюють непрааельно тариф не міняется навіть пауза абонплати іто неправельно працює підлючается навіть якщо тариф оплачений сайт мій київстар непрацює 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@bratufo, на жаль, складності зв’язані з міграцією номерів в нові ІТ-системи. 

Маю надію, що незабаром інженери відновлять коректну роботу систем :pray_tone2:

У травні через технічні роботи списались гроші, довелось повторно поповнювати і активовувати пакет на 250 грн. З того часу оператори "годують" фіксуваннями звернень і обіцянками вирішення проблем, а деякі навіть обіцяють точні дати вирішення(звичайно, що нічого не вирішується в ці терміни). І ось уже більше місяця мене футболять без крайньої дати вирішення проблеми. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Abonent001, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

На жаль, індивідуальні питання через Спільноту не розглядаються, так як у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання відповідей на ваші питання. 

Відповісти