Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

94 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

  В МЕНЕ НАСТУПНЕ ПИТАННЯ. за що я плачу гроші ? якщо саме необхідне не працює кошти з моєї кредитної карти зняли а послуги які мали надати не надають. І яким чином вирішувати дане питання якщо з вами не можливо звязатися. В мене старий батько за якого я переживаю і за телефонувати зараз я до нього неможу останім часом він хворіє і уточнити як він себе почуває я зараз не можу щоб у випадку ускладнені його здоровя йому помогти хоча всі послуги я оплатив.

Проводяться роботи, про які заздалегідь повідомлялось, на жаль поки що Київстар все ще штормить. Скористайтесь альтернативними засобами зв’язку.

Доброго дня. При спробі зробити дзвінок абоненту київстар говорить не достатньо коштів поповніть рахунк. Оплату рахунку я сьогодні здійснив після чого мені прийшло смс підтвердження з нарахуванням мб та хв на інших операторів. Після чого прийшло ще одне смс з вітанням в домашньому регіоні хоча я останій місяць взагалі за межі Львова не виїжав. Перевірка рахунку *112# *111# не працюють мій києвстар додаток не працює при дзвінку на номери 466 і 477 зєднання відбуваєтся звучить недостатньо коштів поповніть рахунок і тишина IVR не працює.

  В МЕНЕ НАСТУПНЕ ПИТАННЯ. за що я плачу гроші ? якщо саме необхідне не працює кошти з моєї кредитної карти зняли а послуги які мали надати не надають. І яким чином вирішувати дане питання якщо з вами не можливо звязатися. В мене старий батько за якого я переживаю і за телефонувати зараз я до нього неможу останім часом він хворіє і уточнити як він себе почуває я зараз не можу щоб у випадку ускладнені його здоровя йому помогти хоча всі послуги я оплатив.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@maloy3383, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
На жаль, через міграції в нові ІТ-системи постраждала велика кількість абонентів, тому питання перетарифікації розглядається досить довго. 

Можу вас запевнити, що кошти, коли були витрачені через відкриті “аварії” будуть повернуті на рахунок. 

ЗІ сторони Спільноти якось вплинути на ситуацію, на жаль, неможливо….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Blecys, на жаль, через міграцію номеру в нові ІТ-системи дуже багато сервісів і послуг відключились/некоректно працюють.

На поточний момент можливість телефонувати відновлена. 

Зараз є складності з інформаційними SMS. Надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". Також є складності з комбінаціями *112# та *111#, і системою самообслуговування “Мій Київстар”. 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 12/04/2021.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!

Хахаха, это за то что неделю без связи и интернета был) это даже стеб какой-то. Слава богу не ждал а перешёл на лайф) 

Рівень користувача 1
Позначка

Добрый день!

Предлагаю менеджменту Киевстара ввести правило компенсации абонентам КС за сбой работы системы/связи БОЛЕЕ положенного срока!
Я - абонент  с..2005!! года и эти “сбои” не контролируемые по срокам сильно портят мое отношение/лояльность к  КС!

Такой опыт есть, и это работает!)
Поэтому прошу сообщество поддержать мое предложение!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexey, ваші пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kotpes01, @Clitoris:sweat:

Уважаемые работники Киевстар. Вы понимаете тарифы на услуги. Но качество услуг не меняется, я бы даже сказала что оно становится хуже. Скорость интернета ужасная, нельзя ничего посмотреть, а уж тем более загрузить. Вы обрезаете скорость интернета, если потрачено больше 40 гигабайт за месяц. Смысл обрезать скорость, если разницы нет, что так, что так она ужасная. Теперь о приложении киевстар, практически всегда пмшет: ой, возникла ошибка, перезагрузить приложение или зайдите позже. Перезагружаешь, ничего не меняется, заходишь позже, тоже самое. Набираешь комбинацию *111#, пишет: послуга тимчасово не доступна. Да я неделю уже счёт проверить не могу!!!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksand_ra-99, на жаль, на поточний момент э складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. Також є технічні складності при перевірці стану рахунку (основного/бонусного) за допомогою комбінацій. 

Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Що стосується якості мобільного Інтернету, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 1

Прошло 5 часов и мне не кто не ответит и не решит вопрос ?

  • То что мне смс от  Киевстар пришло ВАМ начислена компенсация : 1000 мб и срок действия их до 12.04.
    Так это не решение моего вопроса!  Должно быть решение другое : Я ДОПЛАЧИВАЮ 50 ГРН + 200 КОТОРЫХ  Я ПОПОЛНИЛА 1.04 (СОГЛАСНО ВАШЕЙ СМС ) И ВЫ МНЕ ОЛЖНЫ НАЧИСЛИТЬ ТОТ ПАКЕТ УСЛОГ КОТОРЫЙ ПОЛОЖЕННО !
    СКОЛЬКО ЛЮДЕЙ ,Я ПОСМОТРЕЛ С ТАКОГО ЖЕ ПРОБЛЕМОЙ ! И ВЫ ОГРОМНАЯ КОМПАНИЯ ДО СИХ ПОР НЕ МОЖЕТЕ ЛЮДЯМ СДЕЛАТЬ ЛЮДЯМ УСТОПКИ ??? ПО ВАШЕЙ ЖЕ ВИНЕ ,ПО ВАШИМ ЖЕ ПРИЧИНАМ ЛЮДИ ПОСТРАДАЛИ !
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Koljul, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими проблемами :sweat:
На жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються.

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання, та отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, такі особливості нових ІТ-систем :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@CensoredByUA:sweat:

Рівень користувача 1

Одинадцатые мать его сутки!

Позначка +1

@Xomyak, нові IT-системи є дуже примітивними, і тому менеджери не змогли знайти механізм у тарифікації послуг «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Довірена особа», подібний до колишнього?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому я не можу на протязі 14 днів зв'язатися з оператором?чому я 14 днів отримую повідомлення про виїзд з регіону?чому відсутній домашній інтернет?

Зійдіть з протягу і перейдіть на іншого оператора.

 

Чому я не можу на протязі 14 днів зв'язатися з оператором?чому я 14 днів отримую повідомлення про виїзд з регіону?чому відсутній домашній інтернет?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@LadyDi, якщо ваше питання ще актуальне, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваш номер телефону та номер особового рахунку. 

Рівень користувача 1

В общем тринадцатые сутки без интернета. Киевстар настолько обделался, что вместо помощи решил заблокировать коментарии на своей страничке. Что-ж будем прославлять!
Начну пожалуй со своих страничек и групп. Потом пойдут общегородские. Затем по нарастающей.
 

 

Рівень користувача 1

Я поддерживаю Вас то же происходит и не раз .В Киевстар с 2003 года,   тоже ухожу надоели обманщики.

 

самое главное деньги (225) исправно списывались , абонплата 20 гр если не ошибаюсь, на все городские номера тоже исправно списалась , средства списались до 0 и был интернет и все звонки , и тут они не могут мне дать интернет и звонки  на время аварии,  ведь это возможно.
И Вишенка на торте , они 9 апреля мне дали компенсацию на 3 - КАРЛ 3 дня всего .(смотрите скрин сами)
и 12 апреля у меня уже 1000 мб кончились , компенсация на 3 дня , это плевок в лицо.
Я бы хотел поговорить 1х1 с администратором что бы мне посмотрел в глаза.

 

Рівень користувача 1

Четырнадцатые сутки уже пошли.

Рівень користувача 6
Позначка

@CensoredByUA:disappointed_relieved:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@System-F, мені дуже шкода, що вам довелось опинитись в такій ситуації :sweat:

Якби ж моїй компетенції було щось зробити….
Зі своєї сторони обов’язково передаю всі зауваження та скарги у відповідний відділ. Це єдине, що в моїх силах зробити.

Маю надію, що жодна заявка не залишається без уваги. 

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, шкода, що ви такої думки :disappointed:  В той же час багато хто з абонентів бажав, аби не було платних запитів. Завжди знайдуться ті, кому  будь-які  нововведення не до вподоби :shrug:  

Відповісти