Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

94 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому я не можу на протязі 14 днів зв'язатися з оператором?чому я 14 днів отримую повідомлення про виїзд з регіону?чому відсутній домашній інтернет?

Зійдіть з протягу і перейдіть на іншого оператора.

 

Чому я не можу на протязі 14 днів зв'язатися з оператором?чому я 14 днів отримую повідомлення про виїзд з регіону?чому відсутній домашній інтернет?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Koljul, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими проблемами :sweat:
На жаль, такі питання через Спільноту не вирішуються.

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання, та отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Aleksand_ra-99, на жаль, на поточний момент э складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. Також є технічні складності при перевірці стану рахунку (основного/бонусного) за допомогою комбінацій. 

Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Що стосується якості мобільного Інтернету, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kotpes01, @Clitoris:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexey, ваші пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 1

Прошло 5 часов и мне не кто не ответит и не решит вопрос ?

  • То что мне смс от  Киевстар пришло ВАМ начислена компенсация : 1000 мб и срок действия их до 12.04.
    Так это не решение моего вопроса!  Должно быть решение другое : Я ДОПЛАЧИВАЮ 50 ГРН + 200 КОТОРЫХ  Я ПОПОЛНИЛА 1.04 (СОГЛАСНО ВАШЕЙ СМС ) И ВЫ МНЕ ОЛЖНЫ НАЧИСЛИТЬ ТОТ ПАКЕТ УСЛОГ КОТОРЫЙ ПОЛОЖЕННО !
    СКОЛЬКО ЛЮДЕЙ ,Я ПОСМОТРЕЛ С ТАКОГО ЖЕ ПРОБЛЕМОЙ ! И ВЫ ОГРОМНАЯ КОМПАНИЯ ДО СИХ ПОР НЕ МОЖЕТЕ ЛЮДЯМ СДЕЛАТЬ ЛЮДЯМ УСТОПКИ ??? ПО ВАШЕЙ ЖЕ ВИНЕ ,ПО ВАШИМ ЖЕ ПРИЧИНАМ ЛЮДИ ПОСТРАДАЛИ !
Рівень користувача 5
Позначка +1

Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 12/04/2021.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!

Хахаха, это за то что неделю без связи и интернета был) это даже стеб какой-то. Слава богу не ждал а перешёл на лайф) 

20 хвилин, пхпхахха

Ахаха

Рівень користувача 1

Вам нарахована компенсація: 20хв на інші мобільні. Термін дії до 12/04/2021.  Перевірка залишку: *502#. Дякуємо, що ви з нами!

Хахаха, это за то что неделю без связи и интернета был) это даже стеб какой-то. Слава богу не ждал а перешёл на лайф) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Blecys, на жаль, через міграцію номеру в нові ІТ-системи дуже багато сервісів і послуг відключились/некоректно працюють.

На поточний момент можливість телефонувати відновлена. 

Зараз є складності з інформаційними SMS. Надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". Також є складності з комбінаціями *112# та *111#, і системою самообслуговування “Мій Київстар”. 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Spirit77, на поточний момент дійсно спостерігаються складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. 

Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи особистого кабінету. 
Приносимо вибачення за тимчасові складності.

На жаль, дійсно все так погано. Залишається лише чекати на SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mahno2, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

Рівень користувача 1

25 марта мне приходит смс уведомление от Киевстара " крутого и популярного провайдера" которым пользуюсь уже более 10 лет.

Напоминаем, что 1-го числа будет снята плата 200 грн по условиям тарифного плана. Убедитесь, что на вашем счете достаточно средств. Проверка остатка: *111#, пополнение без комиссии: kv.st/f1 . Я в свою очередь пополняю счёт 1.04 на 200 грн ,но по абонплата не снимается. И 2 апреля приходит новая смс

 

Номер заблокирован. Для решения вопроса по номеру необходимо обратиться с заявлением в центр. С уважением, Киевстар.

Я трачу кучу своего времени( на ходясь на работе), узнаю что происходит.

В итоге операторы мне отвечают что это ошибочные смс, и вам нужно пополнить уже на 250 грн. Я прождала решение вопроса 8 дней, находясь без связи, и корректной работы. Я не могу нормально работать, и из-за этого так же теряю свои деньги и время. Хотя вы в свою очередь не хотите решать ничего.

У вас происходили тех. Неполадки,вы отправляете мне глупые и не корректные смс, но в итоге отказываетесь исправить их. Почему я должна терять свои деньги и переплачивать сумасшедшие деньги за связь ( в итоге получится пополнить свой счёт на 450 в общей сумме), ??????

Я готова доплатить 50 грн одним платежом и все!

А вы в свою очередь  должны насчитать согласно условиям моего тарифного плана.

Это ваши ошибки, а не мои. Со стороны клиента я выполнила все условия какие вы мне прислали.

Я так понял, что из-за этого “обновления” я теперь не могу зайти в “Мий Киевстар”?

Два дня тому назад изменил тарифный план *Безлимит 100* на *Все разом базовый* и после этого ВСЕ накрылось…

В техподдержке сказали ждать СМС, когда починят, неужели, все так плохо?

 

Уважаемые работники Киевстар. Вы понимаете тарифы на услуги. Но качество услуг не меняется, я бы даже сказала что оно становится хуже. Скорость интернета ужасная, нельзя ничего посмотреть, а уж тем более загрузить. Вы обрезаете скорость интернета, если потрачено больше 40 гигабайт за месяц. Смысл обрезать скорость, если разницы нет, что так, что так она ужасная. Теперь о приложении киевстар, практически всегда пмшет: ой, возникла ошибка, перезагрузить приложение или зайдите позже. Перезагружаешь, ничего не меняется, заходишь позже, тоже самое. Набираешь комбинацию *111#, пишет: послуга тимчасово не доступна. Да я неделю уже счёт проверить не могу!!!!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Spawnzp, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, і опишіть деталі проблеми. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PLUR, отримала від вас дані в особистих повідомленнях. Зараз додатково перевірю інформацію. 

Дякую за терпіння :shrug_tone2:

@andyz:worried:

А что с двойным снятием абонплаты? За одно и тоже в один день два раза сняли? И что планируется делать с теми у кого тарифный план "Все вместе игровой" и которым не приходят ни техника ни дни према?

@localhost, приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Ну да, ніколи такого не було і от знову...

Рівень користувача 2

Йшов 7-ий день повної попи (((

Вчора погрожували навіть, що сьогодні інет відключать. Абонплата  вже вкотре так і не знялась, але інет поки є, хоч це радує. Дзвонити в рельсу годинами можна. Зафіксоване звернення онлайн теж в нікуди(((

Рівень користувача 1
Позначка

Добрый день!

Предлагаю менеджменту Киевстара ввести правило компенсации абонентам КС за сбой работы системы/связи БОЛЕЕ положенного срока!
Я - абонент  с..2005!! года и эти “сбои” не контролируемые по срокам сильно портят мое отношение/лояльность к  КС!

Такой опыт есть, и это работает!)
Поэтому прошу сообщество поддержать мое предложение!

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj  я вот сколько помню, у Киевстара при новом руководстве что ни нововведение -- то фейспалм -- обязательно что-то или работает не так или слетает регистрация или сделали, но не продумали до конца или дырка в безопасности

тенденция, однако

Ну таке часто трапляється, коли ідейний засновник покидає проєкт: Литовченко і Київстар, Дуров і VK, Джобс і Apple, Данієль Вавра і Mafia 3 (якщо ви трохи геймер;)).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@andyz:worried:

Як це не прикро звучить, але як то кажуть “не лізь в налагоджений механізм”, так ні зробили оновленная, теперь тариф в МК щось с чимось, будимо надіятися що полагодять, а Ви не вибачайтесь то не Ваша провина, треба щоб вибачався той хто зламав це!))

Думаю вони хотіли як краще, якщо почитати про зміни, які принесе оновлення, то абонплата вже не буде зніматись в період з 00:00 до 03:00, а як в жовтих конкурентів, рівно в 00:00 і ймовірно, не буде проблем з резервацією, яка досить піднасрала в репутацію синього гіганта.
Тому, вважаю раціональним, помучитись тиждень заради корисних змін. Але те, як до цього підготувався Київстар, це, звичайно, фейспалм.
 

@KurwaMatj  я вот сколько помню, у Киевстара при новом руководстве что ни нововведение -- то фейспалм -- обязательно что-то или работает не так или слетает регистрация или сделали, но не продумали до конца или дырка в безопасности

тенденция, однако

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PLUR, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую допомогти.

Відповісти