Про покращення обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету»



Показати перший допис

94 Відповідей

Рівень користувача 1

Сегодня 15 мая, а у меня ещё с 30 марта ничего нормально не работает.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj  я вот сколько помню, у Киевстара при новом руководстве что ни нововведение -- то фейспалм -- обязательно что-то или работает не так или слетает регистрация или сделали, но не продумали до конца или дырка в безопасности

тенденция, однако

Ну таке часто трапляється, коли ідейний засновник покидає проєкт: Литовченко і Київстар, Дуров і VK, Джобс і Apple, Данієль Вавра і Mafia 3 (якщо ви трохи геймер;)).

Рівень користувача 3
Позначка

Сегодня 15 мая, а у меня ещё с 30 марта ничего нормально не работает.

Так… не порядок… вижу сообщение Вы еще как то пишете. Отключайте ему интернет)))

Рівень користувача 1

Пишу с водафона. Так что не выйдет.

Рівень користувача 6
Позначка

@CensoredByUA, розумію, що ситуація неприємна :disappointed_relieved:  сподіваюсь, що скоро все владнається :pray_tone1:

Позначка +1

У послугах «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Довірена особа» раніше зазначалася кількість безоплатних запитів кожного місяця і вартість одного платного запиту. З 9 квітня 2021 року там вже стали писати про кількість безоплатних запитів кожного дня, проте прибрали згадку про вартість платного запиту. Тому прошу уточнити на офіційному сайті таку інформацію:


«Передзвони мені» - 3 безоплатні запити кожного дня, далі - 0,10 грн. за штучку;
«Поповни мій рахунок» - 2 безоплатні запити кожного дня, далі - 0,05 грн. за штучку;
«Довірена особа» - 10 безоплатних запитів кожного дня, далі - 0,05 грн. за штучку.

Рівень користувача 6
Позначка

@VLAD.Z, інформація на сайті є коректною. Оскільки після онровлення ІТ-систем змінився принцип надання послуги. Не буде платних запитів, а лише обмежена кількість безкоштовних запитів на день.

Рівень користувача 2

Йшов 7-ий день повної попи (((

Вчора погрожували навіть, що сьогодні інет відключать. Абонплата  вже вкотре так і не знялась, але інет поки є, хоч це радує. Дзвонити в рельсу годинами можна. Зафіксоване звернення онлайн теж в нікуди(((

@localhost, приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Ну да, ніколи такого не було і от знову...

@andyz:worried:

А что с двойным снятием абонплаты? За одно и тоже в один день два раза сняли? И что планируется делать с теми у кого тарифный план "Все вместе игровой" и которым не приходят ни техника ни дни према?

Доброго дня. 
Являюсь Вашим абонентом,користуюсь тарифом все разом базовий.Квітень місяць був включно по акційній ціні 150 гривень,станом на перше число дані кошти були на рахунку але списання не відбулось через збій Вашої системи натомість знімали кожного дня по 10 гривень,так дійшло до середини місяця пізніше замовив тиждень довіри коли він закінчився залишився без мобільного звязку (інтернету) та домашнього інтернету.За що не отримав жодної компенсації. 
Станом на 30.04 22.30 поповнив рахунок на 200гр щоб списання відбулось на перше травня ,але кошти списалися за квітень місяць за півтори години до кінця місяця.Неодноразово телефонував та залишав скарги на котрі не отримав жодної відповіді,тільки відмовки і слова «очікуйте». 
На сьогоднішній день мобільним зв’язком користуватись не можу. 
Прошу якнайшвидше відреагувати та нарахувати послуги згідно тарифного плану. 
Сиген Микола Іванович 
ном. моб.097ххххх93 
дом. інт.58ххх08 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Syhen, якщо ви вже звертались до оператора і залишали технічні звернення, залишається лише чекати на розглядання, на жаль….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kotpes01, дякую за надану інформацію. Я передам скаргу в технічний відділ. Сподіваюсь, що ситуація з роботою мобільного Інтернету незабаромпокращиться. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PLUR, отримала від вас дані в особистих повідомленнях. Зараз додатково перевірю інформацію. 

Дякую за терпіння :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Spawnzp, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, і опишіть деталі проблеми. Спробую допомогти.

Рівень користувача 1

З 2000-го року був клієнтом цієї контори. Підключив батьків, тещу і тестя, дружину перевів, радив друзям... Років 4 тому почались проблеми з моб. зв'язком і я перейшов на іншого оператора, а кс був як запасний. Приблизно 2 роки тому мені подзвонили з київстара й зробили "суперпропозицію" підключити пакет " все разом". Прикинув що це зручно й дешевше чим окремо платити й погодився. Одразу почались проблеми- інтернет швидкість низька(в десяткі разів нижча за обіцяну), викликав майстра- сказав що то роутер винен(хоча з іншим провайдером все було ок) йому вже було років 5-7 тож купив новий з 5G... Не допомогло, та я не часто в неті сижу вдома, тож не замарачувався. За пів роки почались нові проблеми- поповнюю рахунок, але гроші не списуются за місяць а починають знімати поденну(точно не пригадую але щось типу місячна була 100 грн. А поденна 10 чи щось таке, тобто ніяк не вигідно). Кілька місяців, я в перших числах ходив в сервіс і вони виправляли цей косяк. Терпець почав уриватися і я влаштував скандал- не скажу що саме це допомогло, але проблеми з абонплатою зникли, хоча домашній інтернет краще не став, я не хтів заморачуватись з новим підключенням домашнього інтернету і відповідно моб. оператором(поодинці жодна з послуг від київстара мене не задовільняла). 1-го числа цього місяця знову почались шахрайські схеми від кс. 30.04 я поповнив рахунок,у розмірі місячної абонплати(прийшло смс про те що зараховано на рахунок), але 1.05 отримав СМС про те що абонплату не знято, через те що коштів недостатньо! Захожу в "мій київстар" і бачу що на рахунку 5, 76 грн. Тобто залишок що був в минулих поповнень, а 125 грн випарувались. Починаю наярювати оператору- всі лінії зайняті. 4 дні я слухав автовідповідач, про те як мене раді чути і вислуховував суперпропозиції й іншу лабуду, гуляючі по меню в пошуках активної 9-і щоб з'єднали з оператором. Коли мені здавалося що я знайшов комбінацію цифр котрі потрібно натискати щоб вийти на людину, автовідповідач вмикав нову "суперпропозицію" і відповідно комбінація не спрацьовувала й мусив знову шукати довбану 9-у. Не витримав і пішов в сервіс, там прийняли заявку, але порадилі додзвонитися на 466. Після ДЕСЯТКІВ!!! Спроб мені вдалось додзвонитися й оператор сказав що зараз ведуться технічні роботи, але 5.04 після 18:00 зі мною зв'яжеться представник компанії і все буде ок.
6.04 після обіда я знову почав названювати і мені пощастило- з другого разу я почув людину, котра прийняла вже третю заявку, й пообіцяв що зі мною зв'яжеться представник кс, все компенсують і буде у нас любов...
Сьогодні 8.04, знову пішов в сервіс, бо в мене вже нервовий тік починаєтся від привітань автовідповідача. Представник цієї... кс. пообіцяв що віддасть зі своїх грошей 125 грн, якщо в результаті поповнення в їх салоні, гроші не потраплять на мій рахунок. Такі потрапили і я вдруге заплатив абонплату за цей місяць. При цьому вчетверте прийняли в мене заявку...
Мене бомбануло, коли я отримав повідомлення що проблему з активацією послуги " тиждень довіри" вирішено (так, я не міг активувати цю послугу й 8 днів сидів без моб. Звязку й інтернету). Одразу за ним ще одне, що "Вашу заявку розглянуто. Проблему вирішено. Дякуємо що ви з нами".
Хто вам сказав що вирішено? Я двічі заплатив за одну і ту саму послугу. Я вирішив проблему своїми грошима і не отримав навіть вибачень, за те що мене більш ніж на тиждень свядкових і вихідних лишили без зв'язку, що я витратив кілька годин на боротьбу за можливість зв'язатися з оператором і озвучити проблему, за те що змушений був двічі в сервіс ходити... Про те що гроші не повернули, я вже мовчу.
Якщо ви хочете подібних пригод, то підключайтесь до цієї помийки.
Якщо маєте сумніви і думки що це проплачена антиреклама від конкурентів- готовий надати скріншоти з екрана телефона, де видно кількість і тривалість дзвінків на 466, з датами й часом, скріншоти смс де кс повідомляє що 125грн. зараховані, наступне смс- нагадування про те що потрібно поповнити рахунок на125грн. І на наступний день про те що в мене недостатньо коштів на рахунку, тому послуга не надана. Скрін того що "тиждень довіри " неможливо підключити з технічних причин і т.д. тобто підтвердження моїх слів, що це не заказуха і я реально просидів 8 днів без зв'язку й інтернету.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ZmiyV:worried: мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію. Повірте, мені зрозумілі ваші емоції. 

На жаль, постраждала велика кількість користувачів, тому в контактний центр за всіма каналами надходить дуже багато звернень і такі складності з дозвоном. 
Я маю надію, що всі подані технічні заявки будуть розглянуті і закриті. А також, якщо ви постраждали фінансово буде розглянута можливість компенсації. 

Тримайте в курсі ситуації :pray_tone2:

Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Vitulia, чому нові IT-системи не дозволяють тарифікувати кожен запит після закінчення певної кількості безкоштовних запитів, і замість цього блокують користування послугою до кінця дня?

Вам фіг вгодиш: то раніше всі стогнали щоб відключили автоматичні платні запити,- взяли відключили. Відключили - починається стогін, щоб включили. Ну йолки палки….:cold_sweat:

Я так понял, что из-за этого “обновления” я теперь не могу зайти в “Мий Киевстар”?

Два дня тому назад изменил тарифный план *Безлимит 100* на *Все разом базовый* и после этого ВСЕ накрылось…

В техподдержке сказали ждать СМС, когда починят, неужели, все так плохо?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вчора поповнив рахунок на 278 грн, мало сьогодні зняти 275, але рахунок перевірити неможливо, в твітері написав в личку

Додатки та мій київстар не працюють, дзвоню до товариша - недостатньо коштів. Скажіть як перевірити рахунок? І якщо п оВашій вині щось сталось, хто компенсує???

 

Рівень користувача 1

Вчора поповнив рахунок на 278 грн, мало сьогодні зняти 275, але рахунок перевірити неможливо, в твітері написав в личку

Додатки та мій київстар не працюють, дзвоню до товариша - недостатньо коштів. Скажіть як перевірити рахунок? І якщо п оВашій вині щось сталось, хто компенсує???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@mahno2, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального розглядання питання. 

Рівень користувача 1

Идут уже девятые, или какие-там сутки без оплаченной услуги. Со счёта сбился уже. Минус три номера и два лицевых счёта короче говоря. Заявка на подключение другого провайдера уже подана.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Spirit77, на поточний момент дійсно спостерігаються складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. 

Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи особистого кабінету. 
Приносимо вибачення за тимчасові складності.

На жаль, дійсно все так погано. Залишається лише чекати на SMS. 

Відповісти