Вирішено

Послуга "Домашній Інтернет" / Пакет «Гігабіт»


Рівень користувача 5

Добрий день, чи планується компанією Київстар масове запровадження послуги “Гігабіт” по всій країні? Чи все так і залишиться, як із послугою 300 Мбіт/с Інтернету, яку можна було підключити лише за окремими адресами?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 9 June 2020, 14:35

Переглянути оригінал

612 Відповідей

Доброго дня, 2 тижні тому підключив послугу гігабіт, Львів, сихівський район. Перевіряв багато разів, та разів 5 дзвонив на гарячу лінію і там кажуть що проблем немає, але у мене всеодно 100мб а не 1000мб. Майстер котрий проводив інтернет сказав що провів гігабітний кабель, у ноутбуці порт також гігабітний, що перевіряв вже не раз, але швидкість так і залишається 100мб. Також перевіряв і не тільки на пряму до ноутбука а ще й через роутер (роутер підтримує гігабіт). Після дзвінків на гарячу лінію було повідомлення що "Технічних причин обмежуючих швидкість доступу до послуги не виявлено", та після цього я також протестував швидкість, напряму кабель підключив до гігабітного потра у ноутбуці та speed test показав швидкість також 100мб.

Допоможіть будь ласка розібратись чому гігабіт не працює з моменту підключення, так як плату відразу зняло а швидкості у 1000мб так і немає 🥺

Позначка

Здоровенькі були, підкажіть будь ласка, як правильно підключати гігабіт щоб уникнути проблем? Уточнювати щоб кинули 8-жильний кабель (скільки він коштуватиме за 10метрів?) ? Працівник може просто довести кабель до дверей й все, щоб далі я вже сам вставив його у роутер, чи йому треба заходити до хати ? Дякую.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladyslav_3301, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер особового рахунку та ПІБ власника підключення. Передам колегам в понеділок запит. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MaxGrosser, потрібно звернутись до оператора, щоби перевірити можливість підключення. Якщо така можливість є, консультант залишає заявку на виклик майстра. Майстер проводить кабель (8 жил). До 10 м безкоштовно. І, так, майстер робить повне налаштування, тобто до вас заходить. 

Позначка

@MaxGrosser, майстер робить повне налаштування

Може можна йому сказати що далі я сам, чи там буде налаштувань більш ніж вставити кабель у роутер ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@MaxGrosser, так, можна, якщо ви знаєте, що робити далі:) 

P.S.: ви зможете уточнити у майстра, чи потрібні будуть специфічні налаштування, чи ви впораєтесь самі 🤗

Нещодавно замовив підключення гігабітного інтернету. Менш ніж за добу прийшла смс, що гігабіт підключено. Коли повернувся додому нічого не змінилося, швидкість була таж сама. Я перевірив налаштування комп’ютера та увімкнув 1.0 Gbps Full duplex. Перевірив роутер, підтримує гігабіт. Потім звернувся до підтримки, де мені сказали що перевірять чи є в них технічна проблема. На наступний ранок прийшла смс що тех проблем не виявлено. В мене не залишилось варіантів що може бути не так. Буду радий вашій допомозі!

Рівень користувача 1

А кабель 8 чи 4 жильний :) йде до роутера від києвстар

@volodya_hiy Як взнати який в мене кабель? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@volodya_hiy Як взнати який в мене кабель? 

Розрізати ножем😂

@KurwaMatj Такій собі варіант)) все ж таки просто закажу новий кабель)

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj Такій собі варіант)) все ж таки просто закажу новий кабель)

Витягніть конектор(штекер) та й подивіться скільки контактів (дротів).

Может есть какая-то карта покрытия гигабитного интернета? А то кажется что никто ничего совсем не развивает и новых адресов не появляется. А так бы можно было бы смотреть идет ли прогресс или можно не ждать 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Krvsrgy1996, на жаль, такої карти покриття немає 😔

Я передам пропозицію колегам у відповідний відділ. 

@KurwaMatj 8 контактів, це норм чи треба новий кабель? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj 8 контактів, це норм чи треба новий кабель? 

 

@KurwaMatj то у чому може бути проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj то у чому може бути проблема?

Та в них проблема, викликайте майстра, нехай дивиться.

@KurwaMatj я звертався до підтримки, вони перевіряли їх кабель, та сказали що технічних проблем не виявлено, тому навіть не знаю що робити

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Meelosh, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку з прохання зареєструвати запит на виклик майстра, так як послуга не працює.

Пишу по просьбе соседа, которому Киевстар с декабря месяца не может подключить обещанную в январе услугу Интернет 1 Gb/s.
В декабре сосед подал заявку. Ему сказали, что за месяц переведут его с корпоративного счета на физический и подключат сразу интернет 1 Gb/s.
В начале января пришел мастер от Киевстар и подключил кабель. Прошел январь, а услугу интернет 1 Gb/s так и не подключили. После этого сосед с февраля по июль 4 !!!!! раза лично посещал отделения Киевстар на Севастопольской площади, ТЦ Аркадия возле Индустриального моста, отделение возле метро Берестейска. И каждый раз обещали, что все сделают и подключат обещанный в декабре 1 Gb/s. 
26.07.2022 сосед еще раз посетил отделение Киевстар возле метро Берестейська и оставил очередную заявку. Сказали, что 01.08.2022 уже точно все будет.
01.08.2022 года сосед в очередной раз лично посетил указанное отделение и представители Киевстар в очередной раз попросили ждать от них звонка.
Сосед ждал, ждал и в 16,00 сам перезвонил. Консультант Виталий проверил все по номеру телефона соседа и выдал, что у них вообще нет никаких заявок. В очередной раз сказал ждать до завтра.

8 месяцев Киевстар не может решить простой вопрос с подключением 1 Gb/s соседу, который мне подключили почему-то быстрее ( 1 неделя). 

Рівень користувача 1

Вітаю, схожа ситуація із раніше описаними, підключив послугу Гігабіт через КЦ, отримав смс що підключено, сьогодні списали кошти та нічого не змінилось, швидкість 100 як була, так і залишилась

Рівень користувача 8
Позначка +5

@McDan@julius.soloviov, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номери особових рахунків, контактні номери телефонів а також ПІБ власників підключення. Спробую перевірити ситуацію за підключеннями. 

Рівень користувача 1

Я не знаю чому, але компанія дуже довго активує послугу клієнтам. Технічних проблем ні в кого взагалі нема, вся проблема в основному у активації послуги

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaly Vitaly, 😔

Відповісти