Підключення / Відключення / Зміна тарифу з лінійки "Київстар Все разом"


Рівень користувача 8
Позначка +1

Для мене дуже актуально підключення тарифу “Все разом. Смарт”. Заявку оформив он-лайн. На питання, чи вже користуєтеся: ““Домашнім Інтернетом” від “Київстар”?”, відповів, так.

Заявка оформлена: 2017/12/05
Дівчина-аферист представилася, як Вікторія, дзвонила з номера (дивиться нижче) на мій контактний номер

+380 67 466 0465 Дата дзвінка: 15:36

Наступного разу, буде розмова записана. На відповідь надати допомогу в цій Спільноті не реагує. 🤦🏻 Назвати себе повністю і пройти персональну перевірку відмовилася.
Можливо, зайде сюди і прочитає, якщо не буде ніякого спростування, вважаю що це діє шахрайка. Оскільки на мій запит була якась несерйозна посмішка 😁
До цього моменту також подавав заявку, і дзвонила інша дівчина, і також представлялася Вікторією. Через два дні реакція від неї...

Aksolotl' 3 років тому

Шановний, @Aleksei.Sivokhin, номер, який ви вказали в першому повідомленні цієї теми є системним номером нашої компанії. Тільки співробітники Київстар можуть здійснювати дзвінки з нього.

Співробітники відділу підключення не відповідають в цій Спільноті. Вказувати своє ПІБ вони теж не повинні (це передбачено внутрішньою інструкцією Компанії). Запевняю вас, цим співробітникам можна довіряти. Якщо ж вони викликають у вас підозру, подати заявку можете самостійно в системі "Мій Київстар" в розділі "Тарифи" для мобільного номера.

Зміна тарифу відбувається тільки по 1-ми числами, тому перехід відбудеться не раніше, ніж 1/01/18

Переглянути оригінал

526 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valik_Mukachevo, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку/номера телефону для індивідуальної перевірки і надання рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@hehe9000:thinking: наскільки я розумію (якщо поглянути на скріншот) 01.02. була знята оплата тільки за додаткову послугу “Статична IP-адреса”. Оплата за сам тариф знята не була. 
Можу припустити, що на ваш номер надходили інформаційні повідомлення (і не одне) про те, що абонентська плата не знята, поповніть, будь ласка, рахунок. Чи отримали ви їх, це вже інше питання.
Ви поповнили рахунок 27.02., і оплатили фактично користування тарифом до кінця місяця (лютий). А 1 березня система знову попросила вас внести оплату, так як абонентська плата за умовами тарифів лінійки “Все разом” знімається кожного 1-го числа місяця. 

Тут скоріш за все не помилка, а не розуміння принципів зняття оплати :shrug_tone2:

P.S.: це все припущення, на основі вашого повідомлення та скріншоту. Повну картину зможе побачити лише оператор. Спробуйте звернутись до Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support

Рівень користувача 2

Поповніть рахунок і подивитесь буде працювати чи ні. Якщо не буде, зробите як уже робили.Ваші гроші з рахунку нікуди не пропадуть. 

Так інтернет зараз працює?

 

Тиждень довіри 

Тиждень довіри

Рівень користувача 2

Так інтернет зараз працює?

 

Доброго дня . При підключенні дали сім карту . Озвучили , що при закінченні місячної оплати , надалі баланс потрібно оновлювати лише через поповнення мобільного номеру , який надали при першому підключенні . Минулого місяця після поповнення мобільного , домашній інтернет не працював . Довго дозвонювався в кол центр , сказали що тариф все разом не підключений , і після маніпуляцій оператора все запрацювало . Зараз в додатку пише «все разом , в процесі підключення» 

Питання : Яким чином діяти зараз ?? Лінія операторів , як завжди занята . Зоряна мене не розуміє ( або я її ) . 

Вообще то это обычный форум а не тех.поддержка. 

Спасибо капитан .Я как бы в курсе . Что это комьюнити . Твоё сообщение мне помогло .Для чего этот форум ? Времена локальных ресурсов прошли и этот форум для чего поболтать ?

А Вы не ленитесь попробуйте воспользоватся поиском может тогда и найдете ответ на этот вопрос

Уважаемый посетитель - если ты нашел отправь ссылку. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вообще то это обычный форум а не тех.поддержка. 

Спасибо капитан .Я как бы в курсе . Что это комьюнити . Твоё сообщение мне помогло .Для чего этот форум ? Времена локальных ресурсов прошли и этот форум для чего поболтать ?

А Вы не ленитесь попробуйте воспользоватся поиском может тогда и найдете ответ на этот вопрос

Вообще то это обычный форум а не тех.поддержка. 

Спасибо капитан .Я как бы в курсе . Что это комьюнити . Твоё сообщение мне помогло .Для чего этот форум ? Времена локальных ресурсов прошли и этот форум для чего поболтать ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вообще то это обычный форум а не тех.поддержка. 

Я вас разочарую. Администрация посты не читает, а вот насчёт работников это Вы ошибаетесь.  Даже в идеального оборудования бывают сбои. Вы как сетевик должны это понимать...

Держит форум просто так? Ну да конечно.  Пошли по пути OpenSource типа сообщество пилит поддержку провайдера само? А провайдер ничего не делает. Всё они читают просто штат сотрудников минимальный и общение асинхронное - потому , что жаба давит держать штат

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я вас разочарую. Администрация посты не читает, а вот насчёт работников это Вы ошибаетесь.  Даже в идеального оборудования бывают сбои. Вы как сетевик должны это понимать...

 

Много текста а никакой конкретики.

Хотели бы уйти ушли бы без пафосных постов, такие люди как Вы всегда ждут какой то халявы.

И да оплата снимается каждого 1 числа, в случае если абонент КВВ ДИ блокируется 2 числа после 12:00, мобильная связь 1 числа. По обычным абонентам услуга блокируется 3 числа. Если Вы абонент КВВ то у Вас никак не могла списаться АП 27 числа так как с 26 числа включительно попытки списания АП прекращаются. 

Так и ухожу . Почему блокануло 27?

Пост для администрации - может кто-то не знает какие у них сотрудники

Рівень користувача 8
Позначка +1

Много текста а никакой конкретики.

Хотели бы уйти ушли бы без пафосных постов, такие люди как Вы всегда ждут какой то халявы.

И да оплата снимается каждого 1 числа, в случае если абонент КВВ ДИ блокируется 2 числа после 12:00, мобильная связь 1 числа. По обычным абонентам услуга блокируется 3 числа. Если Вы абонент КВВ то у Вас никак не могла списаться АП 27 числа так как с 26 числа включительно попытки списания АП прекращаются. 

 

О проблеме 

27,02,2021 Отключают интернет в конце месяца за неуплату ? При том , что оплата снимается ежемесячно до 3го числа

  1.  Неделя доверия: комбинации *461# - не работает
  2. Captive portal :  кнопка  - не работает
  3. 466 - в меню все операторы с утра до обеда заняты
  4. Мой Киевстар - приложение показывает , что у меня есть на балансе сумма  и для активации полного спектра услуг нужно 100 грн. Все просто оплачиваю 102 грн  с запасом

И что происходит  ? Наступает первое число (1.03.2021)и по моему тарифу нужно оплатить 255 грн.

И если я до третьего числа не оплачу мне заблокируют доступ в интернет. 

Как оно работало ? 27 дней. Т.е если бы я не оплачивал 1 день . И оплатил первого - то была бы халява 255 грн?  Операторы не знают. Может форум запустить ? Или в телеге группу? 

Технари молодцы - интернет хороший. Административная часть - руки ...

 

 

О способах узнать , что происходит 

 

  1. 466 - все операторы заняты - их там просто нет - моё мнение (у всех провайдеров есть связь с человеком ,а не инструкции в СМС как роутер перезагрузить )  

Там  в голосовом меню записано, что все операторы заняты.  - нажал прослушать это меню так вот опять они заняты. Таймера нет. CallBack - это же только для мажоров , а нет не слышали наверное.

  1. Мобильное приложение - настройки - тех поддержка - мёртвые номера и Зоряна которая не робот , а просто скрипт по сценарию. Она не может мне помочь никак просто троллит. Оператора там подключить нужно написать ДА (не помогли нет у них возможности проверить)
  2. Возьмите пример у Новой Почты или ПриватБанка или где там Гугл ассистент который такси вызвать может.
  3. Функционал биллинга - нулевой или они такие. Отправлю вам смс - получил , сказал код - продиктовали то , что я им сказал. Помощи ноль. На простой вопрос почему в феврале сняло оплату 27 числа , а в марте снимает первого они не знают

 

 

О себе + финал

  1. Я сис.админ - с опытом работы в интернет провайдерах (сетевик)
  2. Абонент сети почти - 5 лет или больше уже не помню. Потом сделал все разом тариф
  3. За все года как в приколе не единого разрыва и проблем
  4. Считаю отношение к проблеме просто пох. как на кассе в магазине накидали товар забирай и вали. Я то свалю не вопрос. 
  5. Хочется пожелать всего плохого этим ребятам - специалистам с которыми я общался и оставил заявку на расторжение договора

Вы как в больнице смотрите на пациентов как на кошельки - ничего человеческого у вас нет. Только не большой % адекватов - жаль моё терпение не резиновое и этот отзыв поможет, если нет то мне уже всёравно 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Apelsinka, скористайтесь, будь ласка, порадою @Kimeri :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зайдите через веб версию или же обратитесь к оператору. У Вас есть время до 28.02 16:00

В приложении мой киевстар случайно нажала на смену тарифа "все вместе".,а менять я не собираюсь тариф,меня устраивает все вместе базовый +тв,как можно отменить смену тарифа в приложении?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@!Сергей!, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mykola1111111, перший етап - потрібно роз’єднати тариф. Тільки таким чином ви зможете приєднати новий номер до особового рахунку. 

З інформацією, як виконати процедуру роз’єднання, ви можете ознайомитись на сторінках цієї теми. Якщо виникнуть додаткові питання, обов’язково звертайтесь. 

День добрый! Когда бывает связь с оператором???????? Пол дня слушаю пластинки!! 

В приложение указывается один тариф, абонплата выставлена на другой? 

Доброго дня. У мене підклчений тариф все разом. Хочу відвязати мій номер телефону від домашнього інтернету і привязати на цей особовий рахунок інший номер телефону. Як це зробити ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nadija:thinking: я вірно розумію, що у вас зараз підключена “Статична IP-адреса” від “Київстар”?

Відповісти