Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послугою Домашній Інтернет від Київстар користується вже понад 1 млн 200 тис абонентів. А послугу Все разом вибрали майже 900 тис користувачів. Її унікальність в тому, що вона поєднує Домашній Інтернет, мобільний зв'язок та телебачення і дозволяє сплачувати до 50% менше ніж за кожну послугу окремо.

Аналізуючи попит на послуги серед наших користувачів, компанія періодично оновлює тарифні плани, щоб запропонувати ще більший обсяг послуг. Наприклад, зі зростанням попиту на мобільний інтернет, компанія збільшує кількість гігабайтів трафіку, розширює контент на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ, надаючи доступ до більшої кількості телеканалів та відеобібліотеки.

Тому з 1 січня 2022 року в частині старих тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій буде додатковий обсяг послуг.

Детальні умови про заплановані оновлення та вартість в архівних тарифах буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів, а також у SMS-повідомленнях, які абоненти отримають щонайменше за 7 днів до змін. Якщо запропоновані оновлення не підійдуть абонентам, то вони зможуть самостійно вибрати новий тарифний план відповідно до їх потреб.


80 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Щомісячно в 2021р здійснював оплату пакетних послуг у розмірі 275 грн/міс тариф "Все Разом" (безлімітний: інтернет, дзвінки в системі київстар, 300 хв на інші номери, домашній інтернет .....)

Київстар в грудні 2021 повідомив, що з 01/01/2022 переводить на новий тариф   "ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ" і 30/12/2021 повідомив   SMS-кою в 17:26 год наступне: " 01/01/2022 Увага! 1-го січня буде знята плата 350 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1"

Після цієї  інформації  Я  31/12/2021 перераховую їм 350грн в 11:25 год. і отримую від київстар наступне  SMS: " 2021.12.31 о 11:27 Ваш рахунок поповнено на 350,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!."     

31/12/2021  київстар в 21:31 год без мого відома знімає/спмсує з балансу  10 грн за мобільний інтернет  - наголошую: інтернет по тарифному плану  (який в мене) є безлімітний і не потребує додаткових оплат

01/01/2022  київстар 0:11 год вдруге знімає ще 10 грн 

01/01/2022 - поповнюю рахунок київстару на 25 грн в 09:50 , щоб  ЩЕ РАЗ/ вдруге на балансі була вся сумма (350грн)   по тарифу  ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ за 350 ГРН. Відразу київстар забирає в оплату / списує з балансу ці 350 грн

В загальному за все з мого балансу списали суму 370грн

Всі мої письмові звернення у  фірму київстар  з проханням надати пояснення стосовно цих дій - на фейсбук... і телефонні звернення  - проігнорувала 

Напрошується висновок: про непорядність цієї "фірми і  вчинення крадіжки або шахрайства що передбачає відповідальність згідно ККУ 

 Мій номер телефона +3806767.....…

Прошу надати аргументоване пояснення ваших дій  і повернути мої кошти на баланс

 

Рівень користувача 1

Аналогично с некоторыми нюансами. 31.12 через личный кабинет подал заявку на смену тарифа с “Все вместе Максимум” на “Все вместе Оптимум”. Пополнил счет на 250 грн. 31.12 в 23:33 за 19 кБ трафика на БЕЗЛИМИТНОМ действующем пакете списало со счета 10 грн. 1.01 новый тариф “Оптимум” не активировался (в личном кабинете показывает Максимум с абонплатой 350 грн), за ночь юзания мобильного интернета списало со счета 80 грн, Ещё 10 грн просто куда-то пропали, их даже нет в истории затрат. Итого со счета ушло 100 грн. Осталось 150. Ну думаю чёрт с вами, пополню на 200 грн и посижу на Максимуме этот месяц. Пополняю на 200, на счету стало 100 ))) Т. е. видимо списалось 250 грн по новому тарифу, но это не отображается  в личном кабинете, не пришло никаких смс, ничего. 

Криворукие программисты или просто Мошенники.

Появилось стойкое желание сменить провайдера и оператора.

Рівень користувача 1

Сьогодні не можу вирішити проблеми які ви мені створили, зв'язатись з оператором нормальним неможливо, кошти здираєте, а допомогти нема кому- ви шахраї

Рівень користувача 1

Доброго дня. Чому мене не попередили про зміни умов тарифного плану з Нового року?!?! Перед Новим роком відправляєте СМС, що необхідно поповнити рахунок на 225 грн для продовження умов тарифу, а потім з Нового року я дізнаюся, що за умовами тарифу маю платити 300 грн. Як так можна знущатися над власними клієнтами?!?!

Рівень користувача 1

31.12.21 пополнил счет на 360 грн. чтоб сняло 350 грн. по тарифу "Все вместе максимум". На счету стало 390 грн. И неожиданно вчера в 23:41 списывается 30 грн. за интернет по тарифу БЕЗЛМИТНОГО интернета! Это как??? Ладно, на счету остаётся 360 грн. Ну а дальше в 00.01 происходит "не успешная оплата по тарифу" стоимостью 350 грн. при наличии на счету 360 грн. Это как???? Соответственно потом со счета списывают плату за пакеты интернета. И сейчас я об этом узнал. Итого: с января плату по тарифу с безлимитным интернетом поднимают до 350 грн., я как порядочный заранее пополнил счет и на счету было 390 грн., и я без тарифа. Вопрос: на каком этапе и что я сделал не так?

Рівень користувача 1

Это ещё не говоря о том, что я трижды проверял, что по тарифу останется старая абонплата в 275 грн - в личном кабинете, спрашивал у Зоряны, и приходила смс. Потом такие 30.12 хоба присылают смс, что мы вам поднимаем абонплату до 350 грн. Беспредел. Такое вот вітання от Киевстара с новым годом

Рівень користувача 1
Позначка

Багато клієнтів київстару тут пишуть про необгрунтоване зняття коштів з балансу

Про вирішення питань з відшкодування/ поверннення коштів- нічого  не пише і не робить тільки киівстар 

Бажання поміняти оператора.... - чи є на цьому ринку послуг хтось відповідальний?

Рівень користувача 3
Позначка +1

Моє звернення:

Щомісячно в 2021р здійснював оплату пакетних послуг у розмірі 275 грн/міс тариф "Все Разом" (безлімітний: інтернет, дзвінки в системі київстар, 300 хв на інші номери, домашній інтернет .....)

Київстар в грудні 2021 повідомив, що з 01/01/2022 переводить на новий тариф   "ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ" і 30/12/2021 повідомив   SMS-кою в 17:26 год наступне: " 01/01/2022 Увага! 1-го січня буде знята плата 350 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1"

Після цієї  інформації  Я  31/12/2021 перераховую їм 350грн в 11:25 год. і отримую від київстар наступне  SMS: " 2021.12.31 о 11:27 Ваш рахунок поповнено на 350,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!."     

31/12/2021  київстар в 21:31 год без мого відома знімає/спмсує з балансу  10 грн за мобільний інтернет  - наголошую: інтернет по тарифному плану  (який в мене) є безлімітний і не потребує додаткових оплат

01/01/2022  київстар 0:11 год вдруге знімає ще 10 грн 

01/01/2022 - поповнюю рахунок київстару на 25 грн в 09:50 , щоб  ЩЕ РАЗ/ вдруге на балансі була вся сумма (350грн)   по тарифу  ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ за 350 ГРН. Відразу київстар забирає в оплату / списує з балансу ці 350 грн

В загальному за все з мого балансу списали суму 370грн

Всі мої письмові звернення у  фірму київстар  з проханням надати пояснення стосовно цих дій - на фейсбук... і телефонні звернення  - проігнорувала 

Напрошується висновок: про непорядність цієї "фірми і  вчинення крадіжки або шахрайства що передбачає відповідальність згідно ККУ 

 Мій номер телефона +3806767.....…

Прошу надати аргументоване пояснення ваших дій  і повернути мої кошти на баланс

Відповідь :

Шановний абоненте! На момент перевірки виявлено успішна інтернет-сесія, яка стала причиною резервації коштів в момент зняття оплати за тарифом. Тарифікація була коректною. Щоб мінімізувати несподівані списання з рахунку, рекомендуємо перед поповненням вибирати в налаштуваннях смартфона мережу 3G / 2G і вимикати мобільні дані. З повагою, Київстар.

 

Висновок: своїх клієнтів тримають за дурнів

 

:thinking:

Рівень користувача 1
Позначка +1

Я бы с удовольствием решал бы проблемы в процессе диалога, НО, ни с кем и никак я не могу связаться и объяснить бред отключения телефона. В сервисном центре вообще нахамили и ничего кроме "звоните на 466" ответить не могут.

Рівень користувача 1

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дуже прикро, що навідь для Вас, працівників Київстар, неможливо зв`язатися з Вашими колегами із служби підтримки. (  Тепер уявляєте, як непросто це зробити звичайним користувачам? Вже два тижні я не можу отримати допомогу по визнаній Київстаром, як Ви пишите, та описаній мною проблемі. Два(!) тижні “всі лінії зайняті” або обрив з`єднання по 466, два(!) тижні усі мої дії в Моєму Київстарі, бестолкове спілкування з Зоряною, з Вами, працівниками Київстару, - марна трата часу. Невже з Київстаром все так сумно?

Рівень користувача 1

“Тривалий час”??? Не так давно услуга “Домашній інтернет 100 Мбіт/с” стоила 80 гривен, сейчас 250 гривен, хотя большинство местных провайдеров устраивает и 130 гривен, и это для них “ринковий тариф”! “Більшість користувачів” давно послала киевстар “лесом”, эти аферисты за год несколько раз увеличивают стоимость услуг, пытаясь привлечь к себе новых абонентов наштамповали столько тарифов, что теперь сами не могут в них разобраться! На официальном сайте информация одна, а по факту совсем другое! Вот скажите мне пожалуйста тариф “ Все разом щедрий” актуальный или нет? На сайте и в системе он отображается как доступный для подключения, а в “новогодней смс рассылке” закрывается!

Рівень користувача 1

Было 180, стало 250! Назовите хоть одного оператора что так поднял тарифы! Пора посылать киевстар лесом!

Рівень користувача 1

@Aleks Derevyanko, ми не змушуємо переходити на запропонований тариф, а рекомендуємо вам його, з огляду на на ті послуги, якими ви найчастіше користуєтеся. В більшості випадків  разом зі зміною вартості ми збільшуємо і обсяг послуг.
Якщо, вам не підходить наповнення оновленого тарифу, ви можете самостійно вибрати та підключити одну із актуальних пропозицій. У нас є великий вибір тарифів "Все разом" від 250 грн. При цьому на перші 3 місяці ви отримаєте знижку в 50 грн.

Абоненты которые уже пользуются тарифом “Все разом” при переходе на другой актуальный тариф “Все разом”, получат дырку от бублика, а не “знижку 50 грн. на перші 3 місяці”! Так киевстар “заботится” о своих “старых” абонентах!

Рівень користувача 1

происходит интеречный сюр, мне пришло сообщение что мой тариф (все вместе щедрий) закрывается поэтому мы вас переводим на тариф экстра. Но у нескольких друзей тоже такой же тариф все вместе щедрий и у них тариф не меняется. Сегодня в почтовый ящик даже положили, что можно подключится на щедрий. Получается что он меняется только у меня вопреки 17 ст защиты прав потребителя и 633 ст гк. В твитере я получил ответ, что могут менять тариф, если предупредят за 7 дней. Но по закону они не могут мне  отказать так у них есть возможность оказывать услуги по этому тарифному плану другим людям, а дискриминация у нас запрещёна. Вопрос, мне решать данный вопрс через 15-45 (антикорупцию), локальную защиту прав потребителя - провести незапланированную проверку или сразу в суд (так как он бесплатный) ) 

 

Рівень користувача 1

@Helen04 меня огорчила не смена тарифа или цена, а то что только меня перевели, а других нет с этого тарифа (явный факт дискриминации) Значит нарушение 633 гк и 17 ст защиты прав потребители

. Я жду вашу односторонию смену условий (так как я в твитере попросил оставить прежний, если вы оставляете другим людям) , чтоб подать иск вам под елку. А дальше узнаем у кого выше юр сила у закона или правил (согласно верховенства права). 

 

Рівень користувача 1

вернули мне старый тариф 

Искренние поздравления! Мне нет ( :

вы можете  позвонить в киевстар и спросить могут ли вернуть (и вернуть разницу) , если нет, то написать https://ukc.gov.ua/ по тем статьям что я указал (633 цку, 17 ст защиты прав потребителя) с просьбой провести проверку у киевстара почему лично вам сказали что тариф будет закрыт, хотя это не так(19 ст защиты прав потребителя - агрессивная предпринемательская деятельность, ввод в оману ) + вернуть вам старый тариф и разницу. Вот скрин можете приложить.

По внутреней информации тариф щедрий будет доступен как минимум  до 31 августа 2022 года. 

 

Рівень користувача 1

30 грудня поповнив рахунок на 250 грн, всього стало 250.04 грн. 1 січня мені приходить повідомлення, що для активації пакету послуг Все разом оптимум за 250 грн недостатньо коштів, і тут же знімає 10 грн за активацію послуги поза тарифом 100мб на день за 10 грн. Відповідно на рахунку залишається 240.04 грн. Це як розуміти? Новий спосіб заробітку для Київстар у? Мені що знову поповнювати рахунок на 10 грн для того щоб було 250 грн? А де гарантія що знову Київстар не проверне ту саму процедуру за 10 грн на день за 100 мб?

Рівень користувача 1

31-го поповнив на 160, першого повинні були зняти 150 кошти зняли всі тобто 150 за тариф + 10 на один день,вранці прийшла смс,що надано пакет послуг на день 🤷

Рівень користувача 1

 1 січня мав автоматично підключитись тарифний план за 250 грн. Зателефонувала консультанту Київстар чи мажливо підключити акцію перші 2 місяці за акційною ціною 200 грн. Вона сказала так можна, але за 200 грн треба підключити тарифний план Все разом Оптимум+ ТВ. Результат: 1 січня зняли 300 грн абонплати. Ваші співробітники не компетентні. Ваші акції не працюють. Тепер у мене ТВ яке мені не потрібне і -100 грн.  Дякую за таке гарне привітання з Новим роком

 

Рівень користувача 1

Хммм, подобная проблема и у меня, по этому же тарифу... Хотелось бы ответ киевстара

Рівень користувача 1
Позначка +1

Такая же проблема. Ни ответа, ни решения проблемы.   https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/obman-pri-oplate-ezhemesyachnogo-tarifa-37932

 

Рівень користувача 1

Та же самая история.Пришло смс напоминание,что будет списано 1-го числа 200 грн. Телефон был пополнен,но сегодня пропал интернет.Оказалось меня потихому перевели на другой тариф,притом.что этот тариф был новый.Связи с оператором нет!!! Зоряна тупит по взрослому и не пониает,что от нее хотят.Куда стучать незнаю,но и эти игры с тарифами надоели!!Притом,что и связь и скорость и качество -оставляет желать лучшего!!! Всегда и всем  хвасталась,какой у меня оператор и какие условия,а теперь надо искать нового-это просто ужас!!!

Ответа нет,связи нет,Личный кабинет устроен так же как и горячая линия-куча ненужной информации и не у кого спросить,что за ерунда происходит!!!

Рівень користувача 1
Позначка +1

Перед снятием ежемесячного платежа, КиевСтар решил грязно заработать. Долгов у меня никаких небыло, на счету была полная сумма. Но КиевСтар, вначале, сняли деньги за дополнительный интернет а затем сняли деньги по тарифу за один день, так как на счету уже не хватало денег. В центре КиевСтар мне ОБЪЯСНИЛИ: " Деньги снимаются с 00:00 до 3:00ч. Так как я пользовался интернетом после 00:00, а КиевСтар ещё не успел  снять деньги по тарифу, то у меня, в начале сняли деньги за дополнительный интернет, а затем, сняли деньги по тарифу за день, так как уже  нехватало денег за тариф. Чтобы такого небыло, нужно ОТКЛЮЧАТЬ ТЕЛЕФОН. И включать только после подключения тарифа (как узнать подключили или нет без включённого телефона?!:)). А с 00:00 до 3:00 все звонки и интернет -за дополнительную плату." Первый раз с таким сталкиваюсь. Как это "ОТКЛЮЧАТЬ ТЕЛЕФОН". Вот вам и скрытые платежи. Одним словом - ... 

С новым годом!

Рівень користувача 1
Позначка

Моє звернення:

Щомісячно в 2021р здійснював оплату пакетних послуг у розмірі 275 грн/міс тариф "Все Разом" (безлімітний: інтернет, дзвінки в системі київстар, 300 хв на інші номери, домашній інтернет .....)

Київстар в грудні 2021 повідомив, що з 01/01/2022 переводить на новий тариф   "ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ" і 30/12/2021 повідомив   SMS-кою в 17:26 год наступне: " 01/01/2022 Увага! 1-го січня буде знята плата 350 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1"

Після цієї  інформації  Я  31/12/2021 перераховую їм 350грн в 11:25 год. і отримую від київстар наступне  SMS: " 2021.12.31 о 11:27 Ваш рахунок поповнено на 350,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!."     

31/12/2021  київстар в 21:31 год без мого відома знімає/спмсує з балансу  10 грн за мобільний інтернет  - наголошую: інтернет по тарифному плану  (який в мене) є безлімітний і не потребує додаткових оплат

01/01/2022  київстар 0:11 год вдруге знімає ще 10 грн 

01/01/2022 - поповнюю рахунок київстару на 25 грн в 09:50 , щоб  ЩЕ РАЗ/ вдруге на балансі була вся сумма (350грн)   по тарифу  ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ за 350 ГРН. Відразу київстар забирає в оплату / списує з балансу ці 350 грн

В загальному за все з мого балансу списали суму 370грн

Всі мої письмові звернення у  фірму київстар  з проханням надати пояснення стосовно цих дій - на фейсбук... і телефонні звернення  - проігнорувала 

Напрошується висновок: про непорядність цієї "фірми і  вчинення крадіжки або шахрайства що передбачає відповідальність згідно ККУ 

 Мій номер телефона +3806767.....…

Прошу надати аргументоване пояснення ваших дій  і повернути мої кошти на баланс

Відповідь :

Шановний абоненте! На момент перевірки виявлено успішна інтернет-сесія, яка стала причиною резервації коштів в момент зняття оплати за тарифом. Тарифікація була коректною. Щоб мінімізувати несподівані списання з рахунку, рекомендуємо перед поповненням вибирати в налаштуваннях смартфона мережу 3G / 2G і вимикати мобільні дані. З повагою, Київстар.

 

Висновок: своїх клієнтів тримають за дурнів

 

Позначка

до нового года пришло смс что на моем тарифе поднимаеться абонплата до 300грн., и я могу изменить тариф и ссылка на сайт с тарифами. 29.12.2021 зашел и заполнил форму (номер телефона, адрес проживания) написало заявка зарегистрирована. 31.12.2021 зашел в отделение Киевстар еще раз уточнить или меня перевели на новый тарифный план. В магазине сказали что не видят заявки и можно попробовать изменить  тарифный план через приложение “Мой киевстар” но в приложении этого тарифа нету. Консультанты заполнили какую то форму и сказали что мне прийдет смс с ссылкой на новый тариф. Ничего так и не пришло. 1 числа с горем пополам дозвонился к оператору который тоже сказал что сейчас придет ссылка на нужный тариф и ничего нету.  Сегодня 4 число в отделение Киевстар сотрудники мне сказали что раз я не успел перейти на новый тариф до 1 числа, то мне нужно ждать 1 числа следующего месяца или разрывать договор и подключаться заново.  Переведите на нужный мне тариф или разрывайте договор на домашний интернет.

Відповісти