Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послугою Домашній Інтернет від Київстар користується вже понад 1 млн 200 тис абонентів. А послугу Все разом вибрали майже 900 тис користувачів. Її унікальність в тому, що вона поєднує Домашній Інтернет, мобільний зв'язок та телебачення і дозволяє сплачувати до 50% менше ніж за кожну послугу окремо.

Аналізуючи попит на послуги серед наших користувачів, компанія періодично оновлює тарифні плани, щоб запропонувати ще більший обсяг послуг. Наприклад, зі зростанням попиту на мобільний інтернет, компанія збільшує кількість гігабайтів трафіку, розширює контент на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ, надаючи доступ до більшої кількості телеканалів та відеобібліотеки.

Тому з 1 січня 2022 року в частині старих тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій буде додатковий обсяг послуг.

Детальні умови про заплановані оновлення та вартість в архівних тарифах буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів, а також у SMS-повідомленнях, які абоненти отримають щонайменше за 7 днів до змін. Якщо запропоновані оновлення не підійдуть абонентам, то вони зможуть самостійно вибрати новий тарифний план відповідно до їх потреб.


80 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, @kulman_off, мені дійсно дуже шкода, що я не можу нічим допомогти:(

Рівень користувача 1

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дуже прикро, що навідь для Вас, працівників Київстар, неможливо зв`язатися з Вашими колегами із служби підтримки. (  Тепер уявляєте, як непросто це зробити звичайним користувачам? Вже два тижні я не можу отримати допомогу по визнаній Київстаром, як Ви пишите, та описаній мною проблемі. Два(!) тижні “всі лінії зайняті” або обрив з`єднання по 466, два(!) тижні усі мої дії в Моєму Київстарі, бестолкове спілкування з Зоряною, з Вами, працівниками Київстару, - марна трата часу. Невже з Київстаром все так сумно?

Рівень користувача 1
Позначка +1

Я бы с удовольствием решал бы проблемы в процессе диалога, НО, ни с кем и никак я не могу связаться и объяснить бред отключения телефона. В сервисном центре вообще нахамили и ничего кроме "звоните на 466" ответить не могут.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, так, приношу вибачення, вашу тему потрібно було перенести сюди, адже в вашому повідомленні йшлося про резервацію коштів. 

“Обман” - дуже гучне слово :confused: Об’єднувати теми лише по слову “обман” не має сенсу, адже мова може йти про різні послуги, різні питання (фінансові/технічні), і більшість проблем можна вирішити в процесі діалогу. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy16, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану. Не виключено, що за тарифним планом відбулись зміни :shrug_tone2:

Рівень користувача 1
Позначка +1

Многоуважаемый Xomyak.

Вы мне написали, что:

"Добрий день, AleksandrGT!
Тему з назвою "Обман при оплате ежемесячного тарифа", що ви нещодавно створили, було об'єднано із вже існуючою темою "Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ". Це було зроблено для того, щоб уникнути дублювання схожих бесід."

Но тема в которую Вы перенесли мои сообщения не имеют никакого отношения к моей теме - обман КиевСтар.  В своей теме Я хотел подчеркнуть именно ОБМАН. со стороны КиевСтар, а вы пытаетесь отвлечь от этой проблемы и перенесли мой пост  не понятно куда. Если Вы так волнуетесь о дублировании тем то и объедините все темы , где жалуются на ОБМАН КиевСтар", в тему, которая явно указывает о проблеме - ОБМАН КиевСтар". 

С уважением Александр.

Рівень користувача 3
Позначка +1

Моє звернення:

Щомісячно в 2021р здійснював оплату пакетних послуг у розмірі 275 грн/міс тариф "Все Разом" (безлімітний: інтернет, дзвінки в системі київстар, 300 хв на інші номери, домашній інтернет .....)

Київстар в грудні 2021 повідомив, що з 01/01/2022 переводить на новий тариф   "ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ" і 30/12/2021 повідомив   SMS-кою в 17:26 год наступне: " 01/01/2022 Увага! 1-го січня буде знята плата 350 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1"

Після цієї  інформації  Я  31/12/2021 перераховую їм 350грн в 11:25 год. і отримую від київстар наступне  SMS: " 2021.12.31 о 11:27 Ваш рахунок поповнено на 350,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!."     

31/12/2021  київстар в 21:31 год без мого відома знімає/спмсує з балансу  10 грн за мобільний інтернет  - наголошую: інтернет по тарифному плану  (який в мене) є безлімітний і не потребує додаткових оплат

01/01/2022  київстар 0:11 год вдруге знімає ще 10 грн 

01/01/2022 - поповнюю рахунок київстару на 25 грн в 09:50 , щоб  ЩЕ РАЗ/ вдруге на балансі була вся сумма (350грн)   по тарифу  ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ за 350 ГРН. Відразу київстар забирає в оплату / списує з балансу ці 350 грн

В загальному за все з мого балансу списали суму 370грн

Всі мої письмові звернення у  фірму київстар  з проханням надати пояснення стосовно цих дій - на фейсбук... і телефонні звернення  - проігнорувала 

Напрошується висновок: про непорядність цієї "фірми і  вчинення крадіжки або шахрайства що передбачає відповідальність згідно ККУ 

 Мій номер телефона +3806767.....…

Прошу надати аргументоване пояснення ваших дій  і повернути мої кошти на баланс

Відповідь :

Шановний абоненте! На момент перевірки виявлено успішна інтернет-сесія, яка стала причиною резервації коштів в момент зняття оплати за тарифом. Тарифікація була коректною. Щоб мінімізувати несподівані списання з рахунку, рекомендуємо перед поповненням вибирати в налаштуваннях смартфона мережу 3G / 2G і вимикати мобільні дані. З повагою, Київстар.

 

Висновок: своїх клієнтів тримають за дурнів

 

:thinking:

Пополнил столько сколько должен, абонплата не снялась и пришло уведомление что уже нужно пополнить больше

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Lemonde мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

На жаль, через Спільноту такі питання не вирішуються.  

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій, і реєстрації необхідних заявок. 

Рівень користувача 1

@kulman_off, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
Але, якщо є зареєстрована технічна скарга, то питання обов’язково буде вирішено. Лишається тільки чекати….

Буду вдячний якщо допоможете зареєструвати необхідну для вирішення проблеми технічну скаргу. Навпродовж декілька днів, починаючи з 01.01.2022р. і по сьогодні, з`єднатися з підтримкою від Київстар для мене неможливо: або “всі лінії зайняті”, або просто обриває зв`язок. (   Якщо від мене потрібна додаткова інформація, готовий її надати.

Рівень користувача 1
Позначка

Моє звернення:

Щомісячно в 2021р здійснював оплату пакетних послуг у розмірі 275 грн/міс тариф "Все Разом" (безлімітний: інтернет, дзвінки в системі київстар, 300 хв на інші номери, домашній інтернет .....)

Київстар в грудні 2021 повідомив, що з 01/01/2022 переводить на новий тариф   "ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ" і 30/12/2021 повідомив   SMS-кою в 17:26 год наступне: " 01/01/2022 Увага! 1-го січня буде знята плата 350 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1"

Після цієї  інформації  Я  31/12/2021 перераховую їм 350грн в 11:25 год. і отримую від київстар наступне  SMS: " 2021.12.31 о 11:27 Ваш рахунок поповнено на 350,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!."     

31/12/2021  київстар в 21:31 год без мого відома знімає/спмсує з балансу  10 грн за мобільний інтернет  - наголошую: інтернет по тарифному плану  (який в мене) є безлімітний і не потребує додаткових оплат

01/01/2022  київстар 0:11 год вдруге знімає ще 10 грн 

01/01/2022 - поповнюю рахунок київстару на 25 грн в 09:50 , щоб  ЩЕ РАЗ/ вдруге на балансі була вся сумма (350грн)   по тарифу  ВСЕ РАЗОМ МАКСИМУМ за 350 ГРН. Відразу київстар забирає в оплату / списує з балансу ці 350 грн

В загальному за все з мого балансу списали суму 370грн

Всі мої письмові звернення у  фірму київстар  з проханням надати пояснення стосовно цих дій - на фейсбук... і телефонні звернення  - проігнорувала 

Напрошується висновок: про непорядність цієї "фірми і  вчинення крадіжки або шахрайства що передбачає відповідальність згідно ККУ 

 Мій номер телефона +3806767.....…

Прошу надати аргументоване пояснення ваших дій  і повернути мої кошти на баланс

Відповідь :

Шановний абоненте! На момент перевірки виявлено успішна інтернет-сесія, яка стала причиною резервації коштів в момент зняття оплати за тарифом. Тарифікація була коректною. Щоб мінімізувати несподівані списання з рахунку, рекомендуємо перед поповненням вибирати в налаштуваннях смартфона мережу 3G / 2G і вимикати мобільні дані. З повагою, Київстар.

 

Висновок: своїх клієнтів тримають за дурнів

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TheDeviFox, Компанія “Київстар” завжди суворо дотримується закону про телекомунікаційні послуги, який вимагає, щоб оператор інформував абонентів про зміни вартості тарифів не менше ніж за 7 днів.

Інформаційні повідомлення всім абонентам про зміну тарифного плану було надіслано у період з 20 по 21 грудня.

Також з інформацією про зміни у тарифах ви могли ознайомитись на сайті Компанії, або прослухати її при дзвінках на номер 466 та 460.

Тарифний план “Київстар Все разом Wow+ТБ” доступний для підключення лише для деяких міст України. Вартість тарифного плану складає 125 грн. на місяць. В цьому тарифному плані надається 6000 МБ мобільного Інтернету, та “Домашній Інтернет” зі швидкістю 100 Мбіт/сек.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmytro Kulchytskyi, @EvgenZunar, @GTony. @So katrin, @AleksandrGT, @ViktoriiaIl, @Zhenia1488, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, через модераторів Спільноти вирішити фінансові питання не вийде. Ми не маємо доступу до бази абонентів для проведення індивідуальних перевірок та реєстрації технічних/фінансових скарг. 

Будь ласка, зверніться повторно до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій, і проведення додаткової перевірки. Також консультант зможе зареєструвати технічну/фінансову заявку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kulman_off, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:
Але, якщо є зареєстрована технічна скарга, то питання обов’язково буде вирішено. Лишається тільки чекати….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@0668581816, Компанія “Київстар” завжди суворо дотримується закону про телекомунікаційні послуги, який вимагає, щоб оператор інформував абонентів про зміни вартості тарифів не менше ніж за 7 днів.

Інформаційні повідомлення всім абонентам про зміну тарифного плану було надіслано у період з 20 по 21 грудня.

Також з інформацією про зміни у тарифах ви могли ознайомитись на сайті Компанії, або прослухати її при дзвінках на номер 466 та 460.

Рівень користувача 1

Крім того Мій Київстар продовжує зараховувати у витрати за місяц подвійну абонплату.

Рівень користувача 1

@kulman_off, уточніть, будь ласка, я вірно зрозуміла, що вам вдалось вирішити питання?

Нажаль, питання й досі в невизначеному стані: в смс за 30.12.2021 “Увага! 1-го січня буде знята плата 200 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1”.   

Але:

  1. Фактично, при 200+ грн. на рахунку з 1-го січня почали знімати щоденну абонплату, бо “недостатньо коштів” і тариф “Все разом Екстра” за 250 грн. :(
  2. В меню Мій Київстар та 466 з`явилась можливість переходу на мій, тепер колишній (, “Все разом щедрий” за 200 грн. Але заявка на повернення-перепідключення на “Все разом щедрий” не спрацьовує: “...можливе лише з наступного місяця”, смс або інша зворотня інформація пр те, що заявка прийнята, не надходять. :(
Позначка

до нового года пришло смс что на моем тарифе поднимаеться абонплата до 300грн., и я могу изменить тариф и ссылка на сайт с тарифами. 29.12.2021 зашел и заполнил форму (номер телефона, адрес проживания) написало заявка зарегистрирована. 31.12.2021 зашел в отделение Киевстар еще раз уточнить или меня перевели на новый тарифный план. В магазине сказали что не видят заявки и можно попробовать изменить  тарифный план через приложение “Мой киевстар” но в приложении этого тарифа нету. Консультанты заполнили какую то форму и сказали что мне прийдет смс с ссылкой на новый тариф. Ничего так и не пришло. 1 числа с горем пополам дозвонился к оператору который тоже сказал что сейчас придет ссылка на нужный тариф и ничего нету.  Сегодня 4 число в отделение Киевстар сотрудники мне сказали что раз я не успел перейти на новый тариф до 1 числа, то мне нужно ждать 1 числа следующего месяца или разрывать договор и подключаться заново.  Переведите на нужный мне тариф или разрывайте договор на домашний интернет.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EvgenZunar, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :sweat:

Якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

P.S.: на жаль, через модераторів Спільноти вирішити це питання не вийде, так як в нас немає доступу до бази абонентів. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kyivstar - vernite dengi, @IrunaShyai, якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anatoliy Katkauskas, Компанія “Київстар” завжди суворо дотримується закону про телекомунікаційні послуги, який вимагає, щоб оператор інформував абонентів про зміни вартості тарифів не менше ніж за 7 днів.

Інформаційні повідомлення всім абонентам про зміну тарифного плану було надіслано у період з 20 по 21 грудня.

Також з інформацією про зміни у тарифах ви могли ознайомитись на сайті Компанії, або прослухати її при дзвінках на номер 466 та 460.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mikhaylo Livitsky, на поточний момент відкрита “аварія”:

Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS про неуспішне зняття за пакет послуг при успішному списанні коштів (GSM / PrePaid / FMC)

Деяким абонентам передплати/FMC надходять некоректні SMS про неуспішне зняття за пакет послуг при успішному списанні коштів.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2384461”.

Але, все ж раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleksandr Yakovliev, якщо питання і досі актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kulman_off, уточніть, будь ласка, я вірно зрозуміла, що вам вдалось вирішити питання?

Відповісти