Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послугою Домашній Інтернет від Київстар користується вже понад 1 млн 200 тис абонентів. А послугу Все разом вибрали майже 900 тис користувачів. Її унікальність в тому, що вона поєднує Домашній Інтернет, мобільний зв'язок та телебачення і дозволяє сплачувати до 50% менше ніж за кожну послугу окремо.

Аналізуючи попит на послуги серед наших користувачів, компанія періодично оновлює тарифні плани, щоб запропонувати ще більший обсяг послуг. Наприклад, зі зростанням попиту на мобільний інтернет, компанія збільшує кількість гігабайтів трафіку, розширює контент на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ, надаючи доступ до більшої кількості телеканалів та відеобібліотеки.

Тому з 1 січня 2022 року в частині старих тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій буде додатковий обсяг послуг.

Детальні умови про заплановані оновлення та вартість в архівних тарифах буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів, а також у SMS-повідомленнях, які абоненти отримають щонайменше за 7 днів до змін. Якщо запропоновані оновлення не підійдуть абонентам, то вони зможуть самостійно вибрати новий тарифний план відповідно до їх потреб.


80 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, так, приношу вибачення, вашу тему потрібно було перенести сюди, адже в вашому повідомленні йшлося про резервацію коштів. 

“Обман” - дуже гучне слово :confused: Об’єднувати теми лише по слову “обман” не має сенсу, адже мова може йти про різні послуги, різні питання (фінансові/технічні), і більшість проблем можна вирішити в процесі діалогу. 

Рівень користувача 1
Позначка +1

Я бы с удовольствием решал бы проблемы в процессе диалога, НО, ни с кем и никак я не могу связаться и объяснить бред отключения телефона. В сервисном центре вообще нахамили и ничего кроме "звоните на 466" ответить не могут.

Рівень користувача 1

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дуже прикро, що навідь для Вас, працівників Київстар, неможливо зв`язатися з Вашими колегами із служби підтримки. (  Тепер уявляєте, як непросто це зробити звичайним користувачам? Вже два тижні я не можу отримати допомогу по визнаній Київстаром, як Ви пишите, та описаній мною проблемі. Два(!) тижні “всі лінії зайняті” або обрив з`єднання по 466, два(!) тижні усі мої дії в Моєму Київстарі, бестолкове спілкування з Зоряною, з Вами, працівниками Київстару, - марна трата часу. Невже з Київстаром все так сумно?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, @kulman_off, мені дійсно дуже шкода, що я не можу нічим допомогти:(

Відповісти