Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ



Показати перший допис

80 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, так, приношу вибачення, вашу тему потрібно було перенести сюди, адже в вашому повідомленні йшлося про резервацію коштів. 

“Обман” - дуже гучне слово :confused: Об’єднувати теми лише по слову “обман” не має сенсу, адже мова може йти про різні послуги, різні питання (фінансові/технічні), і більшість проблем можна вирішити в процесі діалогу. 

Рівень користувача 1
Позначка +1

Я бы с удовольствием решал бы проблемы в процессе диалога, НО, ни с кем и никак я не могу связаться и объяснить бред отключения телефона. В сервисном центре вообще нахамили и ничего кроме "звоните на 466" ответить не могут.

Рівень користувача 1

@kulman_off, мені дуже прикро, але у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для реєстрації звернень. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Дуже прикро, що навідь для Вас, працівників Київстар, неможливо зв`язатися з Вашими колегами із служби підтримки. (  Тепер уявляєте, як непросто це зробити звичайним користувачам? Вже два тижні я не можу отримати допомогу по визнаній Київстаром, як Ви пишите, та описаній мною проблемі. Два(!) тижні “всі лінії зайняті” або обрив з`єднання по 466, два(!) тижні усі мої дії в Моєму Київстарі, бестолкове спілкування з Зоряною, з Вами, працівниками Київстару, - марна трата часу. Невже з Київстаром все так сумно?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AleksandrGT, @kulman_off, мені дійсно дуже шкода, що я не можу нічим допомогти:(

Відповісти