Оновлення пропозицій в лінійці тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послугою Домашній Інтернет від Київстар користується вже понад 1 млн 200 тис абонентів. А послугу Все разом вибрали майже 900 тис користувачів. Її унікальність в тому, що вона поєднує Домашній Інтернет, мобільний зв'язок та телебачення і дозволяє сплачувати до 50% менше ніж за кожну послугу окремо.

Аналізуючи попит на послуги серед наших користувачів, компанія періодично оновлює тарифні плани, щоб запропонувати ще більший обсяг послуг. Наприклад, зі зростанням попиту на мобільний інтернет, компанія збільшує кількість гігабайтів трафіку, розширює контент на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ, надаючи доступ до більшої кількості телеканалів та відеобібліотеки.

Тому з 1 січня 2022 року в частині старих тарифів Домашній Інтернет, Все разом та Київстар ТБ оператор запропонує абонентам оновлені умови. У більшості нових пропозицій буде додатковий обсяг послуг.

Детальні умови про заплановані оновлення та вартість в архівних тарифах буде доступна в їх описі у розділі Архів тарифів, а також у SMS-повідомленнях, які абоненти отримають щонайменше за 7 днів до змін. Якщо запропоновані оновлення не підійдуть абонентам, то вони зможуть самостійно вибрати новий тарифний план відповідно до їх потреб.


80 Відповідей

Автоматично переводять на більш дорогий тариф

Рівень користувача 1

Ну спасибо за заботу, очередной “подарочек под елку”. А вы спросили нужен ли вашим абонентам этот “додатковий обсяг послуг”??? Очередное тупое повышение под видом “улучшения тарифа”!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Автоматично переводять на більш дорогий тариф

Це завуальоване подорожчання тарифів. Деякі оператори говорять прямо: “Ми мусимо підняти вартість, вибачайте.” Київстар завуальовує це під переведення на дорожчі тарифи.

Рівень користувача 1

Было 180, стало 250! Назовите хоть одного оператора что так поднял тарифы! Пора посылать киевстар лесом!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Было 180, стало 250! Назовите хоть одного оператора что так поднял тарифы! Пора посылать киевстар лесом!

Водафон Тариф “RED L​” з 180грн до 280грн.

Ще є питання?

В связи с ростом затрат на поддержку и развитие сети с 10 января 2022 года тариф будет стоить 280 грн.
Если у Вас сейчас оплачен пакет, новая стоимость начнет действовать уже при следующем обновлении месячного пакета с 10 января.
Если у Вас подключена услуга «Год без абонплат», стоимость тарифа для Вас не изменится до ее окончания, а наполнение увеличится. Проверить срок действия можно на главном экране My Vodafone или *365*1#
Вы всегда можете подобрать себе тариф, который Вам больше подходит (в разделе Тарифы – Изменение тарифа) или на сайте.

 

Рівень користувача 1

Ну это контрактное подключение. Если вы выбрали этот тариф значит вам нужен пакет минут для звонков за границу, мобильный интернет в таком объеме. В моем тарифе всего 6 Гб мобильного интернета, нет пакета минут для звонков за границу, этого мне вполне достаточно и я не совсем понимаю почему должен переходить на другой тариф и оплачивать то, чем не пользуюсь! Кстати у меня есть номер Vodafone c тарифом Vodafone Light, в этом тарифе платите в день, в случае пользования, и никто принудительно не переводит меня на другой тариф!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ну это контрактное подключение. Если вы выбрали этот тариф значит вам нужен пакет минут для звонков за границу, мобильный интернет в таком объеме. В моем тарифе всего 6 Гб мобильного интернета, нет пакета минут для звонков за границу, этого мне вполне достаточно и я не совсем понимаю почему должен переходить на другой тариф и оплачивать то, чем не пользуюсь! Кстати у меня есть номер Vodafone c тарифом Vodafone Light, в этом тарифе платите в день, в случае пользования, и никто принудительно не переводит меня на другой тариф!

Там і на припейді також подорожчання. І на Лайфі подорожчання. Всюди подорожчання. 

 

 

Это чтобы каждый абонент ощущал "заботу Киевстара". Бабло они так зарабатывают.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это чтобы каждый абонент ощущал "заботу Киевстара". Бабло они так зарабатывают.

Вас ніхто не тримає, “ощутіть” заботу Водафона або Лайфа.
Всюди послуги дорожчають, треба боротись з причиною подорожчання, а не з самим подорожчанням.

Як завжди передноворічна Акція для постійних клієнтів Київстар , Підняття тарифу щороку одне і теж.

Це є вже перебор , тому цього року таки відмовлюсь від ваших послуг, так як на мої скарги про те що домашній інтернет поганий з мене вимагають оплату за те що прийде майсер та подивтся і вчому справа.

 

Ужасний провайдеррр!!!!

Рівень користувача 1

Здравствуйте! Каким-то чудом алгоритмы в личном кабинете Моего Киевстара последние пару месяцев в отчётах за расходы удваивали реальные суммы расходов ( скрин прилагается).

А затем, по прошествии 11 месяцев пользования всё ещё действующим и актуальным тарифом( Всё вместе Щедрый ) пришло ультимативное СМС о переводе с нового месяца на более дорогой тариф. Всё бы ничего, но и за текущий тариф было найти деньги непросто.

Как исправить ситуацию и остаться на действующем тарифе? Спасибо.

Ошибка в работе Мой Киевстар

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Vikbest, тривалий час ціни в тарифах утримувались нижче за ринкові. На жаль, немає можливості підтримувати дію деяких тарифів лише для невеликої кількості абонентів. А пропонуючи новий тарифний план, компанія орієнтується на потреби більшості користувачів. 

Але ви завжди можете самостійно вибрати будь-який тарифний план із актуальних зараз, який підходить саме вам.

Рівень користувача 1

“Тривалий час”??? Не так давно услуга “Домашній інтернет 100 Мбіт/с” стоила 80 гривен, сейчас 250 гривен, хотя большинство местных провайдеров устраивает и 130 гривен, и это для них “ринковий тариф”! “Більшість користувачів” давно послала киевстар “лесом”, эти аферисты за год несколько раз увеличивают стоимость услуг, пытаясь привлечь к себе новых абонентов наштамповали столько тарифов, что теперь сами не могут в них разобраться! На официальном сайте информация одна, а по факту совсем другое! Вот скажите мне пожалуйста тариф “ Все разом щедрий” актуальный или нет? На сайте и в системе он отображается как доступный для подключения, а в “новогодней смс рассылке” закрывается!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Aleks Derevyanko, ми не змушуємо переходити на запропонований тариф, а рекомендуємо вам його, з огляду на на ті послуги, якими ви найчастіше користуєтеся. В більшості випадків  разом зі зміною вартості ми збільшуємо і обсяг послуг.
Якщо, вам не підходить наповнення оновленого тарифу, ви можете самостійно вибрати та підключити одну із актуальних пропозицій. У нас є великий вибір тарифів "Все разом" від 250 грн. При цьому на перші 3 місяці ви отримаєте знижку в 50 грн.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Natalia Tverda, мені дуже шкода, що втратили клієнта:disappointed_relieved:

Рівень користувача 1

@Aleks Derevyanko, ми не змушуємо переходити на запропонований тариф, а рекомендуємо вам його, з огляду на на ті послуги, якими ви найчастіше користуєтеся. В більшості випадків  разом зі зміною вартості ми збільшуємо і обсяг послуг.
Якщо, вам не підходить наповнення оновленого тарифу, ви можете самостійно вибрати та підключити одну із актуальних пропозицій. У нас є великий вибір тарифів "Все разом" від 250 грн. При цьому на перші 3 місяці ви отримаєте знижку в 50 грн.

Абоненты которые уже пользуются тарифом “Все разом” при переходе на другой актуальный тариф “Все разом”, получат дырку от бублика, а не “знижку 50 грн. на перші 3 місяці”! Так киевстар “заботится” о своих “старых” абонентах!

Рівень користувача 3
Позначка +1

@kulman_off, щодо відображення інформації на поточний момент відкрита “аварія”: 

eCare. У абонентів FTTB дублюється інформація про списання абонентської плати в особистому кабінеті

eCare. У абонентів FTTB дублюється інформація про списання абонентської плати в особистому кабінеті. Відображається два платежі, другий як "Підключення акції “Домашній Інтернет", при цьому фактично абонентська плата знята один раз.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1929110

@Vikbest 

Щодо тарифного плану “Все разом Щедрий”, то за наявною у мене інформацією, для цього тарифного плану зміна буде тільки у назві. Змінюється на “Все разом Щедрий 2021”, інші умови без змін. 

Рівень користувача 1

@kulman_off, щодо відображення інформації на поточний момент відкрита “аварія”: 

eCare. У абонентів FTTB дублюється інформація про списання абонентської плати в особистому кабінеті

Просимо вибачення...

 

Щодо тарифного плану “Все разом Щедрий”, то за наявною у мене інформацією, для цього тарифного плану зміна буде тільки у назві. Змінюється на “Все разом Щедрий 2021”, інші умови без змін. 

 

 To Helen04  : “Аварія” виникла як раз за 2 місяці до того, як Київстар надіслав смс-попередження, що примусово переведе на інший тариф з вищою ціною.  

Спочатку Київстар  реєструє можливість сплачувати протягом 2 місяців більшу суму: “аварійно”-фейкові 400 грн замість фактичних 200 грн. Потім ультиматум-перепідключення , Увага!, з ДІЮЧОГО тарифа, який досі актуальний, на інший дорожчий.

Внаслідок такої “аварії” завдано шкоди репутації компанії Київстар, матеріальної шкоди і додаткових незручностей клієнтам. 

Хто понесе відповідальність за таку “аварію”? І чи готова компанія Київстар, яка визнала цю “аварію” і турбується за власний імідж, у якості СПРАВЖНЬОГО ВИБАЧЕННЯ виправити свою (своїх працівників) помилку і залишити мене на все ще діючому тарифі з тією самою абонплатою, що і була?

Рівень користувача 1

В якості підтвердження актуальності для підключення тарифа “Все разом Щедрий” на 26.12.2021 р. 10:21.

 

Рівень користувача 1

происходит интеречный сюр, мне пришло сообщение что мой тариф (все вместе щедрий) закрывается поэтому мы вас переводим на тариф экстра. Но у нескольких друзей тоже такой же тариф все вместе щедрий и у них тариф не меняется. Сегодня в почтовый ящик даже положили, что можно подключится на щедрий. Получается что он меняется только у меня вопреки 17 ст защиты прав потребителя и 633 ст гк. В твитере я получил ответ, что могут менять тариф, если предупредят за 7 дней. Но по закону они не могут мне  отказать так у них есть возможность оказывать услуги по этому тарифному плану другим людям, а дискриминация у нас запрещёна. Вопрос, мне решать данный вопрс через 15-45 (антикорупцию), локальную защиту прав потребителя - провести незапланированную проверку или сразу в суд (так как он бесплатный) ) 

 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@kulman_off,  як користувач я чудово розумію, що зміни не завжди є приємними:disappointed_relieved:

Але компанія завжди прагне надавати своїм абонентам найкращий сервіс. 

На жаль, модератори Спільноти немають доступу до бази абонентів для будь-яких дій з тарифними планами.

Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для підбору вигідного тарифного плану.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@smad, така ситуація дійсно можлива, у деяких абонентів зміна цього тарифу буде тільки у назві, а деяким запропоновано новий тариф. 

При тому Ви завжди можете провести зміну тарифного плану на будь-який з доступних до 01.01.22. 

За час від випуску минулої лінійки тарифів змінилась вартість більшості послуг, тому змінюються і умови тарифів також. Однак нові тарифні плани запропоновані з врахуванням профілю користувача абонента, щоб нові умови були якнайбільш вигідними. 

Я Вас розумію, зміна умов може бути несподіваною. Але завжди інформування наших абонентів здійснюється мінімум за 7 днів до внесення змін та всі дії в рамках законодавства України. Юридичною основою зміни є п.п. 58, 59 "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" 

Рівень користувача 1

@Helen04 меня огорчила не смена тарифа или цена, а то что только меня перевели, а других нет с этого тарифа (явный факт дискриминации) Значит нарушение 633 гк и 17 ст защиты прав потребители

. Я жду вашу односторонию смену условий (так как я в твитере попросил оставить прежний, если вы оставляете другим людям) , чтоб подать иск вам под елку. А дальше узнаем у кого выше юр сила у закона или правил (согласно верховенства права). 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@smad:sweat:

Рівень користувача 1

У Четвер, 30.12.2021р.,  прийшло СМС:

“Увага! 1-го січня буде знята плата 200 грн за умовами тарифного плану. Переконайтеся, що саме ця сума буде на вашому рахунку, щоб провести новорічні свята без турбот. Попереднє SMS із сумою плати за тариф могло було некоректним, перепрошуємо за незручності. Перевірка залишку: *111#, поповнення без комісії: kv.st/f1”

 

На рахунку 200 грн. При перевірці стану через *112# : 

“Абонплата не була знята через недостачу коштів на Вашому рахунку.”  (

Відповісти