Вирішено

Неякісне обслуговування при новому підключенні послуги "Домашній Інтернет"


Рівень користувача 1
Замовив підключення послуги "домашній інтернет". Прийшов чувак без інструменту, без бахіл, Але дуже ввічливий і оперативний. Сказав (не буквально) "Може бути трабл з доступом до обладнання через вихідний, але ні про шо не парся, чувак, зараз все збацаю." Ну тобто мене все влаштовує. Але тут через 10-15хв завалює чувак, який починає мені застібувати шлєм, типу "вам, мабуть, оператор дзвонив та нарозказував, шо монтажники все безкоштовно роблять". Ну я кажу "не бесплатно, я дам грошей, скільки маю дати за умовами підключення". І тут почалася драма у фонтана на тему "важка робота унтерменша за 3.5к грн". Короче, я не давав їм грошей і чаєм не напував, може це якісь локальні міські звичаї, традиційні етнічні тонкощі, але я не розумію чому я маю давати ще грошей за то, за шо я і так розрахуюся. А отже в мене запитання. Можна зробити таку функцію, або може кнопку на роутері, або особливий статус за додаткових 3 грн в міс., щоб майстри, які приходять від Київстар, були схожі на майстрів з великої і заможної компанії-монополіста? Дякую
icon

Найкраща відповідь від Christelle 16 жовтень 2017, 14:59

@GarikLifanov, вітаємо у нашій спільноті!

Дивна ситуація і зовсім не притамананна співробітникам підрядної організації. Якщо з Вас намагались отримати коштів більше, ніж повинно бути сплачено, будь ласка, повідомте нас про це через чат або за номером 0800 300 460. Дякую
Переглянути оригінал

130 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@GarikLifanov
Если у Вас требовали деньги за подключение, лучше это написать или в чат или позвонить на
0 800 300 460
Лично я такую кнопку нашел. Если что-то не получилось

Сделай Сам

. Кажется у меня в детстве даже книжка такая была.
Правда, был случай, — подключался я дважды к домашнему интернету. Один договор пришлось ликвидировать с возвратом денежных средств с баланса, для того чтобы монтажник, доделал те работы, которые от него требовались.

@GarikLifanov
Если у Вас требовали деньги за подключение, лучше это написать или в чат или позвонить на
0 800 300 460
поэтому номеру я звонил и мне два анонимных оператора, Илона а за тем Александра - требовали уплатить 25 грн, за услугу статический IP адрес, который я не заказывал. Правда вопрос решился в авто-режиме в мою пользу. 🏁
Рівень користувача 8
Позначка +4
@perfect4elovek
Да, да, я помню, Илона и Александра )))
@perfect4elovek
Да, да, я помню, Илона и Александра )))
Откуда? Это же операторы “Абонентной служби”, они кроме ID фамилию не скажут. И я даже их номерам не помню. 😉
Просто не на того попали, хотели меня развести эти “глупенькие” девочки.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@perfect4elovek Вы это пишите в каждой теме.
Рівень користувача 5
Позначка +1
@GarikLifanov, вітаємо у нашій спільноті!
Дивна ситуація і зовсім не притамананна співробітникам підрядної організації. Якщо з Вас намагались отримати коштів більше, ніж повинно бути сплачено, будь ласка, повідомте нас про це через чат або за номером 0800 300 460. Дякую
будь ласка, повідомте нас про це через чат або за номером 0800 300 460. ДякуюЕщё один @Christelle эксперт-рекомендатель, направлять в чат, Вы бы еще в ICQ направляли решать финансовые вопросы.
Любые финансовые вопросы, рекомендуется решать “очно” с авторизованным представителем. А заочно по номеру 0800 300 460 еще не понятно что за аферист сидит консультирует, по-типу сегодня работает а после завтра он выпилен, Кому претензии, к номеру консультанта ??? Финансовые притенении можно выставить зная Full Name!
Рівень користувача 8
Позначка +4
@perfect4elovek А при чем тут финансовый вопрос? Клиент финансово не пострадал (он написал что денег не дал монтажнику).
Рівень користувача 5
Позначка +1
будь ласка, повідомте нас про це через чат або за номером 0800 300 460. ДякуюЕщё один @Christelle эксперт-рекомендатель, направлять в чат, Вы бы еще в ICQ направляли решать финансовые вопросы.
Любые финансовые вопросы, рекомендуется решать “очно” с авторизованным представителем. А заочно по номеру 0800 300 460 еще не понятно что за аферист сидит консультирует, по-типу сегодня работает а после завтра он выпилен, Кому претензии, к номеру консультанта ??? Финансовые притенении можно выставить зная Full Name!

При звонке на номер 0800 300 460 отвечают никто иные, как авторизированные представители. И звонки консультантов тоже имеют свойство записываться, при желании Вы можете уточнить у консультанта его идентификационный номер, если не верите😉
Доброго дня,

Я не думав, що підключити Домашній інтернет від Київстар - це не так вже й просто. Ситуація наступна :
# 31.10.2017 подав заявку на підключення
# 02.11.2017 задзвонили мені з Київстару і пообіцяли, що 03.11.2017 з 15:00 до 17:00 прийде майстер встановлювати інтернет
# я, відпросившись з роботи, прочекав 3 години, але ніхто так і не прийшов. Просто жах!
Маю два питання:
1. То новий сервіс від Київстар тепер?
2. Де можна написати скаргу ?

Дякую,
Роман
Рівень користувача 8
Позначка +1
Доброго дня,…
Маю два питання:
1. То новий сервіс від Київстар тепер?
2. Де можна написати скаргу ?

Дякую,
Роман

Доброго дня, @RomanS.
  1. Сервіс працював й раніше, але не був достатньо розвинутий. Розпочинав свою "подорож" теренами трафіком країни ще у ті часи коли російський Білайн розпочав прокладати FTTB.
  2. Скаргу ви можете письмово подати на спеціальному бланку у ЦОА вашого міста. Контакт відділення відшукати можливо натисніть тут. В багатьох відділеннях працює електрона черга з видачею талона. Заздалегідь продумайте скаргу, та не забудьте вказати паспортні данні у цьому бланку. Спеціаліст реєструє за номером Вх.: А ви вказуєте, яким чином плануєте отримати відповідь.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Зазвичай від термінування залежить від наступного чинника, спеціаліст Київстар тільки приймає заявку на підключення послуги «Домашній Інтернет». Але по вашому місту можуть бути декілька підрядних організацій, а саме ПрАТ «Київстар» шукає вільного майстра з підключення.
Тому не дивно якщо одного дня не знайшли, заявки переноситься на наступний день.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@RomanS, ласкаво просимо до нашої спільноти!
Погоджуюсь, що неприємна ситуація склалась у вас. Зазвичай ми націлені надавати якісне обслуговування. Щоб розібратись в ситуації, зверніться до оператора, наприклад в Чат (знизу сторінки https://kyivstar.ua/uk/support натисніть на кнопку "Онлайн-консультант")
Рівень користувача 8
Позначка +1
@GarikLifanov При замовленні на підключення послуги «Домашній Інтернет» якщо заявка було оформлено на сайті https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/internet/kyiv — підключення безкоштовно.
Вдруге та подальше відвідування майстрів із налаштуванням, становить згідно інструкцій https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/service/master оплата знімаєтеся одразу з існуючого балансу

Коли приходить співробітник, крім того що в нього має бути?
  • Посвідчення. Ви, маєте право на повірку із паспортними даними
  • Працівник має бути одягнений в комбінезон (технічний одяг) із логотипом Компанії
У будь-яких інших випадках до-оселі допускаєте сторонню особу, і нехтування повіркою працівника залишаєтеся з вами. Якщо працівник виконав свою роботи не охайно / з необережністю. Маєте право за телефоном довіри 466, оператору залишити скаргу повідомивши прізвище та ім'я (місто) — хто виконував роботи.
Хотел подключить инет,при "общении" с оператором-консультантом-дэвушкой- слышу 3-х этажные маты-она кому-то там высказывает,
мол вот он меня за...,хотя я хотел уточнить просто тариф на который меня хотят подключить.Её имя Елена, звонила в 18:23-с 067-223-17-80,(30-11-2017).
До этого звонка клянусь киевстар Был для меня Лучшим оператором- именно своей манерой подачи услуг....сказке пришел конец...Киевстар-гопстоп,
включайте шансон фоном и общайтесь по фене с клиентами.... =)😤
Рівень користувача 8
Позначка +4
@ksEC Перезвоните, оставьте жалобу.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Оставьте жалобу на сотрудника (466 или в чате). Уверен проведут с ним работу.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Хотел подключить инет,при "общении" с оператором-консультантом-дэвушкой- слышу 3-х этажные маты-она кому-то там высказывает,
мол вот он меня за...,хотя я хотел уточнить просто тариф на который меня хотят подключить.Её имя Елена, звонила в 18:23-с 067-223-17-80,(30-11-2017).
До этого звонка клянусь киевстар Был для меня Лучшим оператором- именно своей манерой подачи услуг....сказке пришел конец...Киевстар-гопстоп,
включайте шансон фоном и общайтесь по фене с клиентами.... =)😤


Доказ маєте? Чи це звичайний брудний піар?
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Kaliniv D Звонки могут записываться. По этому лучше все же обратить внимание на это. Так как если это правда, страдает репутация компании.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якщо це правда- таку тварюку треба звільнити з ганьбою , і можливо, розіп'яти!
Рівень користувача 8
Позначка +1
@ksEC вы общались со специалистом организации подрядчика.
По всей вероятности у них наверное полномочия сняли, вот и позволяют себе тролят всякие Елены премудрые.

Никогда не попадал под ситуацию когда на меня девушка матерится в 3 этажа матом кроет. Зачастую конфликтую с мужской кастой.
Рівень користувача 1
около 1,5 недель назад я оставил заявку на подключение интернета в Киеве
со мной связался парень и сказал что местная служба наберет в ближайшее время и согласует время прихода работников

Неделя тишины...

В начале этой недели звоню в поддержку и она говорит, что видит мою заявку и не знает почему не перезвонили. Сказала что создаст повторную.

Вчера я опять позвонил и меня заверили что со мной ДОЛЖНЫ!!! связаться.

На вопрос КОГДА?! она затруднилась ответить.

Киевстар, вы что вообще забыли как бизнес вести в 2017 году?
Или вам клиенты уже не нужны и их можно тупо игнорить?

Хочется конечно матом написать, но я себя сдерживаю...
Рівень користувача 8
Позначка +1
Бизнес в Украине ведётся по принципу набрать заявок, чем больше тем лучше.

Если задержали по вине подрядчика, то те задроты которые сидять на заявках - самостоятельно не пойдут. Максимум что сделают - продлевают заявки.
Клиента вежливо информируют: «срок рассмотрения вашей заявки продлён до "dd.mm.yyyy"

Если вы самовнушительный владелец бизнеса, организовайте свою компанию, посмотрим как ваши "задроты" будут решать вопрос с подключением.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якщо це правда- таку тварюку треба звільнити з ганьбою , і можливо, розіп'яти! а может всё проще, и пользователь сам спровоцировал?
хотя, в интернет, очень много 💩 сайтов и вот пример, форума c логотипом Киевстара и появляются часто, в т.ч. много аферистов ранее имевших доступ к системе.
Это могут делать екс-сотрудники, которых уволили за поведение и другие грубые нарушения. От своей отчаянности и тупости получили мнения крутых экспертов.
..вообщем я маме 2 дня назад подключил 105-грн-мес. думал себе подключить -так же выгодно и
тут такая ерунда вышла...я все понимаю все мы люди...просто такое настроение было чтоб подключить и пользоваться...охоту отбили...зачем мне левые люди хочу общаться с культурным кs-
операторами...как я понял они никогда не хомят...😟

Відповісти