Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналВідкласти платіж / Послуга "Тиждень довіри"
В приложении отсутствует кнопка для подключения недели доверия, на сайте подключить не удаётся. Горячая линия ссылается на 2 верхних пункта. Номера Киевстар у меня нет. Как быть?
При попытке активировать услугу “Тиждень довіри”
-приходит смс
“ Status poslugy DOMASHNIJ INTERNET za vkazanym osobovym
rahunkom ne peredbachaje
mozhlyvosti pidkliuchennia poslugy ‘Tyzhden’ doviry’
Detaliza tel. 460.
Как так? Раньше всё норм было.
В личный кабинет смогла зайти только около часа назад.
На жаль, це всі можливі способи підключення
Доброго дня!Коли закінчаться труднощі у замовленні послуги?І чому це стається щомісяця?
Таку інформацію модераторам технічний відділ не передає.
Якщо ви звертались до оператора для реєстрації технічного звернення, по факту усунення неполадок вас проінформують в SMS.
Уважаемая поддержка,мне непонятно отношение Киевстар к пользователям .,уже больше 4 месяцев одна и та же хрень,первого числа все операторы заняты,неделю доверия подключить нельзя ,операроты сбрасывают вызов,даже ,если дозвонишься.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки.
Не работает неделя доверия. Счёт не возможно пополнить, пишет - Тимчасові технічні труднощі з обробкою платежів мобільним оператором, и так часами. Это уже не первый раз. Вы так специально наказываете тех кто "не вовремя" пополняет счёт?
Ах да, ещё когда тебе отключают интернет ты не можешь перейти на страницу оплаты в киевстаре, приходится находить как-то интернет у других людей или операторов. К чему у вас такой бесчеловечный сервис не понятно.
“Тиждень довіри. У деяких клієнтів FTTB / FMC виникають складності при замовленні послуги "Тиждень Довіри"
У деяких клієнтів FTTB / FMC виникають складності при замовленні послуги "Тиждень Довіри". При замовленні через оператора відображається помилка "WOT package activation no allowed for fmc/fttb subscription without an active barring".
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 1962885”.
...Счёт не возможно пополнить, пишет - Тимчасові технічні труднощі з обробкою платежів мобільним оператором, и так часами...
цікаво. Інформація про масові складності не надходила. Краще за все звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку та номера телефону для реєстрації технічної скарги.
...Ах да, ещё когда тебе отключают интернет ты не можешь перейти на страницу оплаты в киевстаре, приходится находить как-то интернет у других людей или операторов. К чему у вас такой бесчеловечный сервис не понятно.
Ваші зауваження будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. Сподіваюсь, що політика поповнення рахунку буде переглянута
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.