Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналТимчасове призупинення послуги "Домашній Інтернет" / Послуга "Пауза"
Не работает ни с мобильного приложения (iOS), ни с личного кабинета на сайте
На сайте - просто ничего не сообщает, в мобильном приложении информации не на много больше
Не работает ни с мобильного приложения (iOS), ни с личного кабинета на сайте
На сайте - просто ничего не сообщает, в мобильном приложении информации не на много больше
Эту проблему можно как-то решить?
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку, можливо консультант надасть додаткові рекомендації.
Добрий день. Тариф -- "Домашній інтернет". 1 липня було підключено послугу "Пауза", термін 180 днів якої минає на днях. Чи можливо підключити послугу одразу повторно? Дякую
Дякую за вичерпну відповідь. Гарного Вам дня)
12 грудня я замовила послугу "пауза". На другий день, я хотіла відключить. В особистому кабінеті не спрацювала система, я звернулася до оператора, оператор також не зміг допомогти, пообіцявши мені передати моє звернення в техвідділ. Телефоную кожен день, мене уже блокують тим, що постійно говорять, що всі оператори зайняті. Пройшов тиждень, а мою проблему так і не вирішили. Гроші на рахунку в мене є. Сиджу без інтернету так, як я розумію, що Київстар не збирається вирішувати моє питання. Куди далі звертатись я не знаю.
Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, єдине, що зможу порадити - це очікувати на SMS інформування по факту усунення складностей.
Доброго вечора, я зараз знаходжуся за кордоном і мені потрібно терміново відключити паузу. Після її підключення я змінила телефон і тепер неможу ні в один додаток зайти навіть в Мій Київстар, тому що запитує смс код підтвердження, а так як з її підключенням усі послуги призупинені я неможу отримати код.
Доброго вечора, я зараз знаходжуся за кордоном і мені потрібно терміново відключити паузу. Після її підключення я змінила телефон і тепер неможу ні в один додаток зайти навіть в Мій Київстар, тому що запитує смс код підтвердження, а так як з її підключенням усі послуги призупинені я неможу отримати код.
Мій Київстар зараз дуже глючить, не дає зайти. Навіть якщо отримаєте код, толку від того коду буде нуль(
Я подавала заявку декілька раз щоб мені передзвонив оператор Київстар, а толку нуль ніхто не передзвонює. Мені просто потрібно щоб відключили паузу, для того щоб я змогла поновити додатки на телефоні, бо через паузу мені ніякі смс не приходять. Невже це так тяжко? Я вже 3 місяці чекаю на вирішення своєї проблеми.
Я подавала заявку декілька раз щоб мені передзвонив оператор Київстар, а толку нуль ніхто не передзвонює. Мені просто потрібно щоб відключили паузу, для того щоб я змогла поновити додатки на телефоні, бо через паузу мені ніякі смс не приходять. Невже це так тяжко? Я вже 3 місяці чекаю на вирішення своєї проблеми.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки та отримання рекомендацій.
Добрый день. Послуга Пауза не підключається, попри те, що на рахунку наявні кошти. Можливе вирішення ситуації вручну, або альтернативні варіанти?
Добрий день. Проблема неактуальна. Все вирішено, вибачте, що потурбував)
Подключил услугу пауза, и теперь не могу отключить её. Позвонил оператору, он сказал, что что-то не так, ошибка какая-то, передадим заявку в тех. отдел. До скольких дней может это затянуться? И что это за ошибка такая, что ей уже больше года?
На жаль, щодо кінцевих термінів проінформувати не зможемо. Технічний відділ не передає таку інформацію модераторам.
Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для отримання додаткової інформації по заявці.
В мене питання: чи можна мені призупинити дію договору на обслуговування та користування домашнього інтернету у зв'язку з повною відсутністю мобільного зв'язку. Знаходження на окупованій території України, м. Бердянськ. Зв'язок відсутній взагалі з 30.05.22 року.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.