Корисно знати Вирішено

Тимчасове призупинення послуги "Домашній Інтернет" / Послуга "Пауза"


Можливо на пів року призупинити дію інтернету?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 4 September 2017, 16:06

Переглянути оригінал

74 Відповідей

Добрый день! Не могу активировать паузу! Как быть? На эту проблему жалуются уже несколько лет.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@magpier84, на поточний момент інформація про масові складності не надходила. Уточніть, будь ласка, яким чином пробуєте підключити послугу “Пауза”? Яку помилку бачите?

Не работает ни с мобильного приложения (iOS), ни с личного кабинета на сайте

На сайте - просто ничего не сообщает, в мобильном приложении информации не на много больше

Не работает ни с мобильного приложения (iOS), ни с личного кабинета на сайте

На сайте - просто ничего не сообщает, в мобильном приложении информации не на много больше


Эту проблему можно как-то решить?

Рівень користувача 6
Позначка

@magpier84, дивна ситуація :thinking:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку, можливо консультант надасть додаткові рекомендації. 

 

Рівень користувача 1

Добрий день. Тариф -- "Домашній інтернет". 1 липня було підключено послугу "Пауза", термін 180 днів якої минає на днях. Чи можливо підключити послугу одразу повторно? Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lienhold, так, ви можете підключити послугу повторно. Важливо, щоби на рахунку було достатньо коштів для оплати підключення (10 грн.).

Рівень користувача 1

@Lienhold, так, ви можете підключити послугу повторно. Важливо, щоби на рахунку було достатньо коштів для оплати підключення (10 грн.).

Дякую за вичерпну відповідь. Гарного Вам дня)

12 грудня я замовила послугу "пауза". На другий день, я хотіла відключить. В особистому кабінеті не спрацювала система, я звернулася до оператора, оператор також не зміг допомогти, пообіцявши мені передати моє звернення в техвідділ. Телефоную кожен день, мене уже блокують тим, що постійно говорять, що всі оператори зайняті. Пройшов тиждень, а мою проблему так і не вирішили. Гроші на рахунку в мене є. Сиджу без інтернету так, як я розумію, що Київстар не збирається вирішувати моє питання. Куди далі звертатись я не знаю.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lienhold, дякую, і вам гарного дня :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liudmyla Liudmyla, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

Так як ви звертались до оператора і була зареєстрована технічна скарга, єдине, що зможу порадити - це очікувати на SMS інформування по факту усунення складностей. 

Доброго вечора, я зараз знаходжуся за кордоном і мені потрібно терміново відключити паузу. Після її підключення я змінила телефон і тепер неможу ні в один додаток зайти навіть в Мій Київстар, тому що запитує смс код підтвердження, а так як з її підключенням усі послуги призупинені я неможу отримати код. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго вечора, я зараз знаходжуся за кордоном і мені потрібно терміново відключити паузу. Після її підключення я змінила телефон і тепер неможу ні в один додаток зайти навіть в Мій Київстар, тому що запитує смс код підтвердження, а так як з її підключенням усі послуги призупинені я неможу отримати код. 

Мій Київстар зараз дуже глючить, не дає зайти. Навіть якщо отримаєте код, толку від того коду буде нуль(

Я подавала заявку декілька раз  щоб мені передзвонив оператор Київстар, а толку нуль ніхто не передзвонює. Мені просто потрібно щоб відключили паузу, для того щоб я змогла поновити додатки на телефоні, бо через паузу мені ніякі смс не приходять. Невже це так тяжко? Я вже 3 місяці чекаю на вирішення своєї проблеми. 

Я подавала заявку декілька раз  щоб мені передзвонив оператор Київстар, а толку нуль ніхто не передзвонює. Мені просто потрібно щоб відключили паузу, для того щоб я змогла поновити додатки на телефоні, бо через паузу мені ніякі смс не приходять. Невже це так тяжко? Я вже 3 місяці чекаю на вирішення своєї проблеми. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Tania Renkas, дуже шкода, що зіткнулись з такою ситуацією:disappointed_relieved:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки та отримання рекомендацій. 

Рівень користувача 1

@Lienhold, так, ви можете підключити послугу повторно. Важливо, щоби на рахунку було достатньо коштів для оплати підключення (10 грн.).

Добрый день. Послуга Пауза не підключається, попри те, що на рахунку наявні кошти. Можливе вирішення ситуації вручну, або альтернативні варіанти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lienhold, уточніть, будь ласка, через який канал пробували зробити підключення? Яку помилку отримуєте при спробі підключення? 

Рівень користувача 1

@Lienhold, уточніть, будь ласка, через який канал пробували зробити підключення? Яку помилку отримуєте при спробі підключення? 

Добрий день. Проблема неактуальна. Все вирішено, вибачте, що потурбував)

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lienhold, дякую за зворотний зв’язок :wink:

Рівень користувача 1
Позначка

Подключил услугу пауза, и теперь не могу отключить её. Позвонил оператору, он сказал, что что-то не так, ошибка какая-то, передадим заявку в тех. отдел. До скольких дней может это затянуться? И что это за ошибка такая, что ей уже больше года?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@zannahan, мені дуже прикро, що вам довелось потрапити в таку ситуацію і зіткнутись з таким сервісом :worried:

На жаль, щодо кінцевих термінів проінформувати не зможемо. Технічний відділ не передає таку інформацію модераторам. 
Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для отримання додаткової інформації по заявці. 

В мене питання: чи можна мені призупинити дію договору на обслуговування та користування домашнього інтернету у зв'язку з повною відсутністю мобільного зв'язку. Знаходження на окупованій території України, м. Бердянськ. Зв'язок відсутній взагалі з 30.05.22 року.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OKs. Ua, ви можете скористуватись послугою “Пауза”, та призупинити дію послуги “Домашній Інтернет”. Більше інформації знайдете в найкращій відповіді в “шапці” теми.

Відповісти