Вирішено

"Просте підключення" за послугою "Домашній Інтернет"


Переїхав в квартиру, і тут був інтернет-кабель Київстар. При підключенні кабелю завантажує сторінку "Налаштування послуги Домашній Інтернет", де потрібно ввести особистий рахунок

21365206-5fc3-4389-8382-265d1325e5a0.png

Пише "Якщо ви бачите цю сторінку, але не є абонентом Домашнього Інтернету, телефонуйте в абонентську службу і користуйтеся Інтернетом вже через 5 хвилин завдяки послузі “Просте підключення." Але чи можна обійтися без дзвінків, а якщо і з дзвінком то як це працює?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 5 September 2018, 16:46

Переглянути оригінал

16 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Darinker, будь ласка, зверніться повторно до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

Я оредную квартиру на якій вже був київстар інтернет, але, мабудь, вже не оплачений. Я звернувся для нового підключення, мені надали новий логин та пароль, але спочатку треба увімкнути інтернет провід до ноутбука/комп’ютера та увійти на сайті який відкривається.
Проблема в тому, що сам сайт не планує грузитися, нова вкладинка відкривається, але вибиває що немає доступу до інтернету, робив все можливе, змінював браузери, ноутбук інишй взяв, але не працює, не хоче грузитися сторінка.

Рівень користувача 3

@Alessandro, можливо є якісь технічні складнощі. У цій ситуації краще буде звернутись  до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для проведення перевірки та, при необхідності, реєстрації технічної скарги.

Дякую за пораду. Значить таки на стороні оператора скорше за все проблема. Добре. Так і скажу другу, хоча я йому відразу казав, що певно прийдеться зателефонувати. Просто тепер вже впевнений, що я все правильно налаштовував, бо пробував вже і роутер переналаштувати по новому, і wi-fi мережу на раутері і т.п. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Alessandro, можливо є якісь технічні складнощі. У цій ситуації краще буде звернутись  до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для проведення перевірки та, при необхідності, реєстрації технічної скарги.

Рівень користувача 3

@Alessandro:thinking: уточніть, будь ласка, пробували ввести номер особового рахунку “Домашнього Інтернету”? Що відбувалось далі? 

P.S.: або вже вирішили проблему? 

пробували, нічого не змінилось до мережі так і не підконектилось, але видало якийсь текст на англійській мові, вже точно не згадаю, який саме правда, але нета так і не було в товариша і на другий день. Зараз не знаю, так поїхав в інше місто. Це ж певно пов’язана така трабла на стороні провайдера вірно? Хоча друг казав, що все проплатив:thinking:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alessandro:thinking: уточніть, будь ласка, пробували ввести номер особового рахунку “Домашнього Інтернету”? Що відбувалось далі? 

P.S.: або вже вирішили проблему? 

Рівень користувача 3

а мені ось таку картинку, як в автора в першому пості видає при спробі під’єднатись до wi-fi. Перший раз таке бачу, щоб на смартфоні при спробі підконектитись до бездротової сітки таку картинку видавало:thinking:

 Був вчора в сусіда, допомагав налаштовувати та підключати телевізор зі SMART TV, В нього Домашній інтернет від Київстару, кабель йде в його роутер Netis, а вже по роутеру роздаэться по wi-fi. Підключили SMART TV, спочатку ТВ працювало, все було гаразд, але потім ввечеры раптово перестало, пише, що немає з’єднання ніякі відео через онлайн і додаток youtube не завантажуються, тому спробував перевірити чи взагалі інтернет є і вирішив підключитись своїм смартфоном до його wi-fi мережі і ось мені таке викинуло. Що це може бути? Я сам не є користувачем послуги Домашній інтернет, але ж воно мало би мені дати до його wi-fi підконектитись, він же мені пароль сказав? В сусыда, який якраз є вашим абонентом на смартфоні взагалі просто тупо пропав інет

p.s.По LAN кабелю перевірити не мали вчора змоги, бо користується він суто wi-fi і  основному лише на ТВ

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Radical0x3:thinking: уточніть, будь ласка, після підключення кабелю напряму до ПК, ви бачите сторінку активації, або сторінку фінансового блокування?

Доброго дня. Переїхав в нову квартиру і у колишніх мешканців був домашній інтернет від Київстар. Я впевнений в тому, що у них був домашній інтернет саме від Київстар, тому що він зараз ще працює (досить просто під'єднати кабель до ноутбуку і інтернет з'являється).

Так ось, для підключення домашнього інтернету мені потрібно оформлювати звичайну заявку і чекати приїзду майстра (хоча навіщо, якщо кабель вже є) чи можна замовити "Просте підключення", на яке я вже натикався на цьому форумі?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Beaver, в цій ситуації вам потрібно звернутись в службу підтримки для реєстрації сервісної скарги (“просте підключення” / не пройшла активація послуги / вказати cms id). 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support.

Хочу подключить услугу на квартиру где ранее был установлен данный интернет от старых хозяев.

оформил заявку на что получил ответ:
“Вам при подключении появиться станица логина и вам надо будет авторизоваться и потом позвонить что бы вас перевели на нужный тарифный план и сняли деньги, должны подключить в течении 15 мин или может быть до утра”
я подключен напрямую и пытался создать PPPoE соединения с ноутбука с логином и паролем что мне дали, но при этом меня редиректит на старую страницу что недостаточно денег звоните пишите.
Подождал сутки.
мне звонили что бы прислать какого то мастера, хотя кабель есть все есть надо просто залогиниться как мне говорили.

через сутки проверил интернета нет все та же страница и мне отвечают что а мой счет не подключен к номеру, с меня не списали деньги потому что вроде как не надо и подождите еще 4 дня что бы решить этот вопрос.

1) Зачем мне мастер который не проводит нечего и не сделает нечего а просто придет и посмотрит на ту же страницу блокировки что и я??
2) Почему подключение решается так долго если все уже проведено и надо просто списать деньги и подключить меня к сети??
3) почему операторы (минимум 2) уточняли данные по глупейшему вопросу подключения и не понимали когда я говорю что я подключал и пытался создать простейшее PPPoE подключение??

Рівень користувача 8
Позначка +5
@Serg_Taranenko, если знаете номер лицевого счета, и ФИО владельца подключения, достаточно позвонить оператору по номеру 460 или 0800300460, назвать эти данные и попросить оформить заявку на смену контактного номера (указать ваш). После выполнения заявки, вы сможете зайти в личный кабинет и там указать новые данные.

Если же ФИО владельца подключения не знаете, то можно воспользоваться услугой "Простое подключение". Чуть выше описано пошагово, что нужно сделать 🤓
Рівень користувача 8
Позначка +1
Есом Вы знаете на кого зарегистрирован ЛС обратитесь на 460, если не вкурсе и при включенном кабеле у вас показывает страница активации или же фин.блок то обратитесь на 460 чтобы подали заявку на простое подключение без выезда мастера и через 15 мин.будете пользоваться интернетом
Добрый вечер. Хотел поинтересоваться у Вас, у меня такая ситуация-я снимаю квартиру и от предыдущих хозяев остался кабель сетевой (как они утверждают от Киевстара) и лицевой счёт. Хотел зайти в лк но при входе когда вводил лицевой счёт, там указан номер телефона незнакомый мне (видимо от старых квартироснимателей) как мне быть что б пользоваться интернетом? Заново переподключаться либо есть возможность пользоваться лицевым счётом какой есть но менять свои данные? Заранее спасибо за ответ
Рівень користувача 8
Позначка +5

@Twixorchikобов'язково потрібно звернутися до оператора за номером 460/0800300460 або через Онлайн Чат https://kyivstar.ua/uk/support для складання заявки на "Просте підключення". 

Досить буде назвати повну адресу підключення, назву тарифного плану, який хочете підключити і контактний номер телефону. Протягом 30 сек відправляється sms-повідомлення з логіном (номер договору) і паролем для активації "Домашнього Інтернету". Інтернет запрацює протягом 15 хвилин після активації. Після активації до кінця поточної доби необхідно буде внести початковий платіж в розмірі суми абонентської плати.

Ось власне і вся процедура:wink:

Рівень користувача 8
Позначка +3
Можно обойтись и без звонка, если у вас есть ваш номер личного счёта. Просто вводите его и всё активируется.
Если номера нет, то вам нужно заключить договор. Без звонка или похода в ЦОА никак.

Відповісти